"Fáj már annyira hogy merjél változtatni?!"Vacsoránál Endi végre találkozhatott családja töredékével, mivel az apja és a nagyapja már valószínüleg valamelyik Monster táborban van. Nagyon sok menekült volt még itt ahogy Lilu is mondta de...azért gondolta hogy nem egyszerre vacsizik mindenki.
Az étkezés után el köszönt mindenki mindenkitől, és tovább állt. Csak Endi ült az ebédlőben az érintetlen kajája fölött. Annyi minden zakatolt a fejében hogy eszébe sem jutott enni.
Egy illatozó ember huppant le mellé- Halkan lopakodsz mint egy macska
- Igyekszem. Tudod Kai és a többi vigyázó edzenek is minket. Tudják hogy ez egy idéglenes állapot és nem tart örökké. Ezért készítenek fel minket hogy meg védhessük magunkat.
A bujkáló lázadok még nem egyesülhetnek ...még. - mesélte el a helyzetet.- Gondolom..
- Enned kéne...
- Igen de nem most...menjünk aludni?
- Aha - álltak fel
- Kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Miért ...törödsz velem csak te?
- Mert mindenkinek kell egy barát..és mert szeretek ismerkedni. - bár tény hogy szimpatikus volt neki Endi, nem mondhatta el az igazi okát. Meg fogta a kezét és szobájuk felé húzta az álmos lányt.
Endi nem igazán érezte magát kimerültnek mégis külseje nyúzottnak láttszott. Mikor a háló termek folyosólyára értek Chris épp akkor zárt be egy ajtót maga mögött. Amikor meglátta a két lányt egy fejbiccentéssel köszöntötte őket majd tovább ment. Azonban amikor elhaladt Endi mellett ...végig simitott rajta ahol csak érte. Ami ez esetben a hasa a karja és a combja volt. Ha Lilu nem rántja be a szobájukba akkor biztos ki osztotta volna őt.
- Ismerd meg a háló társaid. Kait már ismered - mutat a könyvéből fel sem néző fiura - ő Chloe és Max - mutat egy szőke lányra és egy szintén szőke srácra. Feltűnt hogy a lányon szoknya volt és nem nadrág mint a többi itt lakón akikkel igáig találkozott
- Örvendek - üdvözölték egyszerre majd el pirulva egymásra néztek.
- Ők egy pár csak még nem tudják - sugja Lilian Endinek.
- Akkor örültem a találkozásan - csapta össze a tenyerét - én Endi Morgen vagyok és jó éjszakát - mint egy végszóra a villany le kapcsolt.
YOU ARE READING
A Pokol Urai
AdventureSeries: Part 1 Wedlia...ahol a modern és az ódon dolgok találkoznak. Fegyverrel lövdöznek de a patak parton mosnak ruhát. Ebben a világban él Endi Morgan ahol motorral akarnak egyesek világ uralomra törni. ,, - Mit művelsz? - suttogta a lány fü...