Setahun kemudian~🌅
Mingyu yg berasa bosan kerana terperap dlm rumah memandangkan dia cuti,mingyu baring di sofa sambil membuka aplikasi instagram
"Hmm balik2 muka yg sama je aku scroll bosan seh takde ke muka yg lawa2 bolehlah taken " Kata Mingyu sendirian.
Tiba2 Hansol yg sebagai peneman Cutinya datang berbaring di sofa juga.
"Eh mangkuk dah kalau kau bukak ig kau sendiri memanglah muka kau je ada takkan tibe keluar muka ahjussi jisoo lak kat ig kau tu" Kata Hansol sambil menjeling Mingyu.
Mingyu tersengih dan meneruskan scroll2 ig tu.
Tengah sedap scroll tiba2 mingyu terlompat sendirian garagaragaragara dia melihat 1 account pemilik instagram ini.
p.na__hee
♡like by ch_hyyyunn_ and 9978 000 other
p.na__hee ehh anash litlit lahh🔥
CC by📸;ch_hyyyunn_Jujulalaaaa._ Pergh lawo siaa gamba!hana amik gamba aku pergh buruk dowh
ch_hyyyunn_ Ehh beshe #mukabelagak
hana___11 Well aku amikkan gamba orang ni tak reti klau selfie tu boleh ahh
jhyu67 asal lawa sgt nii!apa product share skit ah
Tangan Mingyu terus menggeletar sambil tunjuk fonnya pada Hansol.
Hansol bingkas bangun dan tengok gamba tu.
"Are you really this is Park Nahee patient kau tu dulu yg tipu kau tu yg kau bagi gula2 tu yg kau macam nak mati suka kat dia tu yg-
Mingyu menekup mulut Hansol.
"Yelah bodo!kalau bukan, aku tak tunjuk lahh aduyaii kau ni Sol ha aku baca comment gamba dia jap" Mingyu pun khusyuklah baca dan dia menjerit tiba2.
Mingyu memukul Hansol dgn kuat dan Hansol nak tampo balik.
"'CC BY ch_hyyyunn ' HANSOLLL!!NI HAEYUN PUNYA IG LAHH WEHGHHH SERESLAHHH PERGH DEKAT setahun kita takde niat nak cari pun ig diorang ke apa an ishh " Lepas Mingyu cakap macamtu fonnya terus dirampas oleh Hansol.
Hansol pula menekan account ig ch_hyyyunn tu.
ch_hyyyunn
YOU ARE READING
S.S.H [SVT(RL)]
Fanfic-Apa itu S.S.H?- •Nak tau apa itu S.S.H,Silalah tekan butang READ• ▪▪ "IGE BWOYA AKU GILA NO!!!" Yeoja "Hye Girl" Namja "Uitt cun betulaaa yeoja2 tu amarilah kita usha dia nakkkk" Namja "Ehh handsome jugak eh mamat2 tu aduuu" Yeoja ▪▪ Kau rasa nak b...