🌹Odzyskać Y/N -Plan A (per.Jimin)🌹
Nie wiedząc czemu cały tydzień zleciał mi szybciej niż mogłem się tego spodziewać. Dom, praca i ćwiczenia były ciągle w mojej głowie. Starałem się nie myśleć o sobocie, mimo, że chciałem, by nadeszła jak najszybciej. Haeun ciągle męczyła Y/N, by dzwoniła do mnie (dzięki czemu odzyskałem do niej numer telefonu). Wszystko wracało na odpowiednie tory. Y/N o dziwo zmieniła nastawienie do mojej osoby. Już nie patrzy na mnie krzywym wzrokiem, który zabijał, choć zasłużyłem sobie na o wiele gorsze traktowanie. Nareszcie byłem szczęśliwy i pełen nadziei.
Nadeszła upragniona sobota. Razem z Y/N i Haeun miałem wybrać się do wesołego miasteczka, by mógł spędzić czas z córką. Y/N wybiera się z nami tylko po to, by pilnować małą. Cieszyłem się z tego. To była moja szansa, by się do niej zbliżyć. Przeczesałem dłonią swoje czarne włosy (już nie używam farb tak jak wcześniej) i podeszłem do mojego planu działania.
-Park...na pewno wszystko się uda... Y/N do ciebie wróci - przyglądałem się korkowej tablicy. Musiałem się jakoś pocieszyć. Wiem, że nie będzie łatwo, ale nie mogę ich stracić. Wziąłem marker i napisałem na fioletowej kartce "Odzyskać Y/N - plan A" - wszystko będzie dobrze - szepnąłem z nadzieją do siebie i wzdychnąłem nerwowo.
Oczywiście miałem o wiele więcej pomysłów, ale skończyło się na tym, że wybrałem z pośród nich ten, który pozwoli mi się zbliżyć do Y/N. Wiem i mam nadzieję, że wybaczy mi każdy błąd i wróci do mnie, a nasza rodzina w końcu będzie w komplecie.
Uśmiechnąłem się będąc dumnym z siebie, że jednak nie postanowiłem się poddać i zrobić to co Namjoon radził - walczyć o jej miłość.
Ja ciągle ją kocham i tak naprawdę nigdy nie przestałem. Nie wiem jak mogłem do tego dopuścić, że zrobiłem jej takie świństwo. Czasu nie cofnę, ale mogę wszystko naprawić.
Wracajac.
Mój plan polega na tym, że przyjadę do Busan na spotkanie z córką (to będzie pretekst, chociaż bardzo tęsknię za moją małą księżniczką) i zabiorę je w pewne miejsce. Po drodze spotkamy Jungkooka, który zabierze Hae na plac zabaw, a my zostaniemy wtedy sami. Pod pretekstem niespodzianki zabiorę ją na dach najwyższego budynku w mieście i tam podaruję bukiet składający się z tysiąca róż (który wcześniej schowam, choć nie wiem, czy nie przesadzam z tysiącem, ponieważ on będzie bardzo duży). Wiem, że to zbyt łatwy pomysł. Nie będę naciskać za pierwszym razem, by wróciła do mnie. Plan polega na tym, żeby od nowa sprawić, żeby zauroczyła się we mnie. By wiedziała, że bardzo zależy mi na niej.
-Jimin nie przesadzasz? ta tablica wygląda strasznie - odezwał się głos za mną. Odwróciłem się i spojrzałem na swojego hyunga.
CZYTASZ
Być z nim °Jimin
RomanceStart: 20.04.2018 | 2S: 01.03. 2020 Koniec: 09.02.2020 | 2S: 29.03.2021 *Czyli jak Park Jimin zakochuje się w tobie i stara uszczęśliwić pokazując ci swoją miłość na różne sposoby* To jest cringe. Cringe i jeszcze raz cringe, ale muszę to skońc...