Και η υπόλοιπη διαδρομή συνεχίστηκε έτσι, μέσα στην σιωπή. Για να δούμε τι θα γίνει και απόψε...
Μετά από 20 λεπτά
Κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο και πλησιάσαμε στο σπίτι μου. Άνοιξα την πόρτα και μπήκαμε και οι δύο μέσα. Ο Ορφέας προχώρησε στο σαλόνι και κάθισε στον καναπέ βάζοντας το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια του. Πλησίασα και κάθισε δίπλα του ενω περίμενα να σπάσει ο ίδιος την σιωπή.Ορ: Γιατί δεν ακούς;
Ιω: Ορφέα εγ-
Ιω: Τι Ιωάννα; Δεν με ακούς, σου ζήτησα να μην ντυθείς πρόστυχα και έκανες το ακριβώς αντίθετο. Σε προειδοποίησα να μην χορέψεις αλλά πάλι δεν άκουσες. Γιατί;
Με κοίταξε μέσα στα μάτια και περίμενε να του απαντήσω.
Ιω: Συγγνώμη μωρό μου, η Χριστίνα επέμενε να βάλω αυτό το φόρεμα. Πραγματικά συγγνώμη.
Με κοιτούσε στα μάτια χωρίς να μιλάει. Με μια κίνηση με τράβηξε στην αγκαλιά του.
Ορ: Δεν θέλω να τσακωνόμαστε και θέλω να με ακούς αλλιώς δεν θα λειτουργήσει όλο αυτό.
Ιω: Έχεις δίκιο.
Με έβγαλε από την αγκαλιά του και έβαλε τα χέρια του στα μάγουλα μου.
Ορ: Δεν μου αρέσει να σε κοιτάνε οι άλλοι όπως σε κοιτάω εγώ, ούτε να κάνουν σκέψεις για εσένα που θα έπρεπε να κάνω μόνο εγώ. Δεν θέλω να σε αγγίζουν όπως εγώ.
Τα λόγια του ήταν τόσο σημαντικά για εμένα. Άφησα ένα φιλί στα χείλη του και απομακρύνθηκα ξανά.
Ιω: Συγγνώμη δεν θα γίνει ξανά.
Ορ: Και να θες δεν θα το επιτρέψω.
Ιω: Να μην το κάνεις, έτσι και αλλιώς μετά το σημερινό ο Χρήστος και η Ιωάννα σίγουρα ξέρουν.
Ορ: Δεν με νοιάζει, δεν είχα σκοπό να συνεχίσω αυτή την παρωδία και αφήσω εκτεθειμένο το κορίτσι μου.
Χαμογέλασα στα λόγια του. Μου άρεσε όλο αυτό, τον ήθελα και τίποτα δεν θα με σταματούσε.
Ορ: Όταν σε είδα μέσα σε αυτό το φόρεμα μωρό μου ήθελα απλά να στο βγάλω. Όταν μπήκες μέσα στο μαγαζί και σε κοιτούσαν τα πήρα άσχημα και μετά όταν εκείνος σε άγγιζε έβλεπα κόκκινο παντού. Μόνο εγώ θα σε αγγίζω μωρό μου, μόνο εγώ.
Και έτσι ένωσε τα χείλη μας σε ένα φιλί διαφορετικό από τα άλλα, που έδειχνε πόσο με ήθελε αυτή την στιγμή, πως δεν είχε σκοπό να με μοιραστεί με κανένα, πως ήμουν μόνο δική του. Το φιλί άρχισε να βαθαίνει ενώ εκείνος με έβαλε να καθίσω πάνω στα πόδια του. Συνεχίσαμε ώσπου δεν είχαμε αέρα. Κατέβηκε στον λαιμό μου αφήνοντας φιλιά σε διαφορά σημεία. Οι αναστεναγμοί ήταν έντονοι. Αυτός ο άνθρωπος με έκανε να νιώθω υπέροχα. Τα χέρια μου πήγαν στην μπλούζα του και ήμουν έτοιμη να του την βγάλω όταν με σταμάτησε. Τον κοίταξα με περίεργα.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways To Kill Someone? (Not)
De TodoΗ Ιωάννα είναι μια κοπέλα σχετικά ήρεμη, με καλές αρχές και καλή προσωπικότητα που θα ξεκινήσει την Γ' Λυκείου. Δυο χρόνια τώρα στο σχολείο της υπάρχουν 4 κοπέλες οι οποίες την ενοχλούν διαρκώς, ειδικά η αρχηγός η Ελίζα της παει υπερβολική κόντρα, χ...