Igra čežnje - 7. deo

138 2 1
                                    

~ Igra čežnje ~

●7.deo●

Martin P.O.V.

Pogled joj je bio pun besa i razočaranja u isto vreme. Prošla je pored njega i probila se kroz masu ljudi, te izašla napolje. Ispijem do kraja svoje piće i ostavim novac ispod čaše, te ustanem i pogledam Reja namršteno.
M: Skloni se od nje, ne zaslužuješ uopšte da je vidiš posle svega, a kamoli da pričaš sa njom.
Uzmem salvetu sa stola, te se provučem nekako do izlaza, te napolju ugledam Kejt kako duboko uzdiše zatvorenih očiju.
M: Odustaće na kraju.
Okrenula se prema meni i pogledala me bez ijedne nade u očima, a ja joj zavijem šaku koja je krvarila.
Zabrinuto skupim obrve i obgrlim je rukom te krenemo niz ulicu.
M: Ispratiću te do stana. Za svaki slučaj.
K: A ti si kao jak?
M: Hej! Šta je to trebalo da znači?
K: Koliko se sećam, pre nekoliko dana sam te isprašila na treningu.
M: To se ne računa! Neko je ušao u salu i ti si to iskoristila.
Nasmejala se jako iskreno posle dužeg vremena što i meni izmami osmeh.
Šalili smo se celim putem i uspeli smo da skrenemo misli od svih loših stvari.
Ubrzo smo došli do njenog stana, te se pozdravimo i ja krenem ka svojoj kući.

Kejt P.O.V.

Uđem u svoj stan i ostanem par trenutaka u potpunom mraku. Nevoljno upalim svetlo i umornim koracima odem u spavaću sobu.
Skinem sve sa sebe i ostavim odeću na podu, te odem u kupatilo pod tuš.
Uključila sam hladnu vodu i na svaku kapljicu sam zadrhtala. Pridržim se rukom za zid i prođem rukom kroz mokru kosu.
Posle nekih pola sata pod hladnom vodom, izađem i obučem samo donji veš. Osušim kosu i legnem u krevet. Pokrijem se tankim čaršavom i stavim ruke ispod glave.
Zurila sam u plafon duboko disajući i razmišljajući kako da sklonim Reja iz svog života.
Pružim ruku ka noćnom stočiću i otvorim fioku, te izvadim staru i pocepanu sveščicu.
Mesečina mi je osvetljavala sobu dovoljno da vidim stare uspomene.
Otvorim svesku i već na prvoj stranici je bila slika Reja i mene onog dana kad smo se upoznali. Listala sam stranice i svaka je imala posebne uspomene na njega.
Zatvorim je ljutito i vratim u fioku, te je zalupim bučno i okrenem se na drugu stranu.
Snažno stegnem čaršav i namršteno utonem u san.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now