Igra čežnje - 8. deo

132 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●8.deo●

*JUTRO*

Kejt P.O.V.

Brzim koracima sam se pela uz stepenice sve do Martinove i moje kancelarije. Uđem naglo na vrata na šta on poskoči iz stolice.
M: Jesi ti to boljeg raspoloženja od jutros?
K: Ja sam uvek lošeg raspoloženja, ali danas bar nisam groznog raspoloženja.
Osmehne se blago, te ja sednem pored njega za kompjuter.
M: Zaista smo propali, mislim da nemamo ništa od onih provalnika.
K: Naći ćemo nešto..
Pogledam ga na kratko, te skrenem pogled na sat i vidim da je skoro 9.
K: Jebote Martine, imamo prvi čas obuke za nekoliko minuta!
Kao opareni skočimo i on i ja i potrčimo prema sali za trening.
Dosta mladih muškaraca i par žena, verovatno njih 20, su se gurkali međusobno praveći veliku gužvu na ulazu.
K: SVI NA SVOJA MESTA!
Razderem se jako na šta se svi uplaše i postroje se u jedan red. Martin i ja stanemo jedan pored drugog ispred njih i oboje stavimo ruke iza leđa.
Za nama uđe šef i stane ispred nas i obrati se grupi.
Š: Niko od vas nije prošao one bitne testove za neki veći položaj u ovom poslu i vi uopšte i ne bi trebali da budete ovde. Ali, naređenje je sa vrha došlo i ja moram da vam dam još jednu šansu. Imaćete samo dva trenera, Martina i Kejt, ali odmah na početku da znate - oni nisu kao drugi sa kojima ste radili testove. Oni su mnogo gori, strožiji, opasniji i rigorozniji. Kod njih ako napravite grešku, otpisani ste. Podelićete se u dve grupe, ali to će već treneri da odrede. Danas vam je prvi čas, potrudite se i spremite se za neizdrživo.
Pogledao nas je na kratko, te izašao iz sale.
Martin i ja smo ih podelili u dve ekipe.
K: Hoćeš ti ili ja?
Osmehnuo mi se i pokazao mi rukom da počnem.
K: Iako ste podeljeni u dve ekipe slušaćete oba trenera. Napravićemo da bude malo zanimljivije za nas, tako da ćete se boriti jedni protiv drugih. Oboje smo zaduženi za borilačke veštine, samo što imamo različite tehnike. Kao što je šef rekao, strogi smo, videćete i do koje mere.
M: Posustajanja nema.
Iskoračio je Martin i približio mi se.
M: Ko ne može da izdrži odmah ide kući. Ovde samo najbolji i najopasniji prolaze.
K: Ustanite svi! Krećemo sa prvim časom!

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin