1. Bölüm

38 1 0
                                    

Selam! Sizlere bulduğum çeşitli yabancı sitelerden kaynaklanan bilgileri paylaşmak istedim. Lütfen almadan önce https://www.facebook.com/birBuseIsilkurulusuTumblrMelodim 

https://www.facebook.com/buterateam

https://www.facebook.com/unlulervscaps

bu linkleride paylaşın ve sayfaları beğenin. Yapmadan çalana haram olsun.

EMEĞE SAYGI İÇİN YORUM ATMAYI UNUTMAYIN!!

ARIANA GRANDE

Twitter hesabını 15 yaşındayken 4/22/2009 tarihinde açtı.

Harry Potter film serisini çok seviyor.

Şuanda Big Sean ile çıkıyor. 

En çok kırmızı, beyaz, pembe ve açık pembe renklerini seviyor.

Miley Cyrus'ın büyük hayranı.

SELENA GOMEZ 

En sevdiği renk yeşil.

Selena yarı Meksika'lı yarı İtalyan ve Amerika doğumlu.

İtalyan olduğu için ispanyolcayı çok iyi konuşabiliyor, aksanı çok iyi.

Uçarak ölmeyi istiyor.

Şeker hastası ( Bende şeker hastasıyım :( )

MILEY CYRUS

Hannah Montana seçimlerine Lily karakteri ile katılmış.

Dylan Sprouse ile 1 gün çıkmış.

Miley küçükken solakmış.

Kalp sorunları var. Konserlerde kalbi sıkışıyor ( Üzüldüm :( )

 KATY PERRY 

Uzaylılara inanıyor.

13 yaşındayken çengelli iğne ile burnunu deldi. (o.O)

Kendini mutsuz hissederse hayranlarının tweetlerini okuyor.

Arkadaşları, Perry'nin her şeyi biriktiren birisi olduğunu düşünüyor ama Katy Perry'ye göre kendisi sadece 'koleksiyoncu'.

Obsesif kompulsif bozukluk' hastalığına sahip, öyle ki hastalığının adını bile alfabetik sıraya dizecek kadar!.. (Benimde takıntım var)

TAYLOR SWİFT 

Uğurlu rakamı 13. (Bu aslında hıristiyanlara göre en uğursuz rakam. Nedenini araştırabilirsiniz.)

Boyu 1.80 üzerinde.

Gitar çalmayı kendi kendine öğrendi. (Nasıl oluyo ya O.o)

Rihanna hayranı.

11 yaşına geldiğinde, karaoke şarkılarını kaydettiği kasetle Nashville'de kapı kapı dolaşıp keşfedilmeye çalıştı.

İlk albümünün adı Taylor Swift idi.

LAGY GAGA

Manhattan'da doğdu.

Değeri 110.000.000 (110 milyon)

Asıl adı Stefani Joanne Angelina Germanotta

Boyu 1,55

Müziğinin yanı sıra çeşitli hayırseverlik faaliyetlerinde bulunmaktadır ve bir LGBT hakları savunucusudur.

Katolik bir ailenin kızı olarak doğdu. (Katoliğin anlamına bakabilirsiniz.)

RİHANNA

İlkokulda katıldığı müzik yarışmasında 1. olarak Jay-Z ile tanıştı ve böylece keşfedilmiş oldu.

Rihanna'nın sesi 3 oktavdır ve "Hate That I Love You" şarkısının bir canlı performansında bir nota üzerinden hiç bozmadan 8 saniye giderek kendi rekorunu kırmıştır.

 20 Şubat 1988'de Barbados'un Saint Michael şehrinde doğdu.

Babası depo amiriydi.

İnsanlar tarafından Bubblegum Queen olarak adlandırılıyor.

BELLA THORNE 

Babasını (Reinaldo) 9 yaşında iken kaybetti.

Birinci sınıfta disleksi tanısı kondu.

Kökeni İtalya'ya dayanıyor.

Call It Whatever ilk müzik klibi.

Bella'nın sosyal sitelerde paylaştığı fotoğrafların çoğunun çekimi Tamara'ya ait.

Hayranlarına verilen isim kızlar için Bellarina, erkekler için Bellarino'dur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Celebrities Facts (Ünlülerin Gerçekleri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin