1.5 Dark body

2.3K 155 15
                                    

Jimin už se nějakou dobu nevrací a Tae si začíná dělat starosti. Jenže ho vyruší Yoongi, který se vynoří skoro od nikud a začne se mu 'věnovat'. Yoongi je nepřekvapivě taky upír a patří k těm, co mají za úkol Jeona chránit.

,,Dojdu si pro další skleničku," řekl JungKook a rozešel se k baru na druhém konci klubu. Ani se neobtěžoval počkat na sebemenší odezvu jeho přísedících.

    ,,Stačilo říct-" začal za ním křičet Joon, ale Jin ho zastavil. ,,Myslíš si, že jde vážně k baru jen pro pití?"

    Joon se na něj nechápavě podíval... ,,Jimin? Copak sis nevšiml jak se k němu Kookie má?" Dodal a zakroutil hlavou. Jeho muž byl někdy tak nevšímavý.

    ,,To myslíš vážně? Jakože by si zrovna TADY v nějaký jeho baru našel Králov-" chtěl pokračovat Namjoon, jenže ho jeho milý těhotný milenec znovu zastavil dřív, než stihl větu vůbec dokončit.

    ,,Pssst! Tae tě může slyšet..." Jin mu zacpal rukou ústa než stačil říct to, co měl na jazyku. ,,Nebudeme tím zatěžovat Taeho. Neví o tom. Tuší, ale neví. Nechci aby se bál o jeho kamaráda."

    ,,Ten má právě jiné starosti," zaculil se na něj Joon a Taehyung mu pohled opětoval tím, že na něj vyplazil jazyk.

    ,,Tohle by sis měl nechat pro mě, ne?" Prsknul Yoongi a políbil ho a ústa.

    ,,A tohle zase by sis měl nechat někam do pokoje," odsekl Jin. Na to jen Yoongi mávnul rukou a dal se zabýval Taeho ústy. Jin se namáčkl na Joona a začal ho přemlouvat aby šli domů.

Kook zatím přišel k baru, ale nikde Jimina neviděl. Zeptal se číšníka, jestli neviděl malého kluka s blonďatými vlasy, ale nikdo ho u baru nepotkal. Jeon měl z té situaci špatný pocit. Štětka. Proběhlo mu hlavou.

Když ho nikde nemohl najít, ucítil sladkou vůni, která vycházela z jednoho z únikových východů. Park Jimin.

Park Jimin
    Jenže když byl Jimin předtím na cestě k nedalekému baru, nějaký naprosto cizí muž ho silně vzal za loket a přitáhl si ho k sobě. Smrděl po chlastu a po kouři z cigaret. Byl nechutný a Jiminovi se z něj hned udělalo nevolno.  Jenže než Park stihl jakkoli zareagovat, onen muž si ho k sobě přitáhl za zadek a jeho bradu si nadzvedl tak, aby mu pořádně viděl do obličeje.

    ,,Co to tady máma za poupátko?" Zeptal se. Jeho hlas byl plný odpornosti. Jimin se mu snažil ze všech sil vysmeknout, jenže to způsobí jen to, že ho muž stiskl k sobě ještě pevněji. Jimin bolestí zakňučel.

    ,,C-co chcete?" Zeptal se Jimin. Jeho hlas se třásl. Neměl z chlapa předním vůbec dobrý pocit. Polil ho strach a než se stihl rozkoukat, neviděl v cizím muži nikoho jiného, než jeho vlastního otce. Bál se.

,,Copak chlapečku? Došel ti ze mě dech?" Řekl.

,,O-otče..."

Jimin se bál co se mu může stát. Nebyl to jeho otec, ale kvůli tomu, co se mu doma dělo, nikoho by nepřekvapilo, že si myslel, že to byl on. Tohle by mi otec neudělal. Pomyslel si. Jeho otec je opilec a kretén, ale nikdy by mu neříkal tak slizce. 'Chlapečku, poupátko...' Normálně ho otec oslovoval spratku, hajzle... a nebo hůř. Jimin věděl, že je ve špatné situaci a pokud se od něj nedostane pryč, bude mít asi těžké chvíle.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat