.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(This episode is
special for Honey-boo13❤)DEC. 3. - FUTAKUCHI KENJI
Végre az iskola vége, alias szabadulás a földi pokoltól. Kinyitva a szekrényed egy levelet találtál benne, ami furcsa volt, és szokatlan. Egy aranyos szöveg állt benne, ami arra kért hogy találkozz vele az iskola egyik oldalán. Így táskádat az oldaladra csapva, kezedben a levéllel sétáltál oda a kért helyszínre. Meglepetésedre, maga a röplabda csapat kapitánya, Futakuchi állt ott. Párszor beszéltél már vele, de sose kerültetek igazán közel.
- Hello, Futakuchi-kun - köszöntél kínosan, mire mosolyogva hátra fordult.
- Szia [T/N]-san, örülök hogy eljöttél. Szeretnék kérni tőled valamit - mosolygott rád.
- Akkor gyorsan, mert ide fogok fagyni, és még haza akarok is menni - sürgetted.
- A kérésem az lenne hogy... te tudod hol adnak dínó alakú csirke falatokat ugye? - nyögte ki, mire csak pislogtál párat.
- Komolyan ezért kellett idehívni? - vontad fel a szemöldököd.
- Ha megmutatnád nekem az a világot jelentené~! Légyszi - kérlelt, mire sóhajtva elkísérted ahhoz a gyorsétteremhez ahol az említett abszolút trash kaját lehet kapni.
- Itt vagyunk - mutattál az épületre.
- Tényleg? Akkor ha már itt vagyunk meghívlak egy adagra, mit szólsz? - karolt át, ami egyatalán nem hangzott rosszul. Ingyen kaja az ingyen kaja.
- Oké, legyen - azzal leültetek egy asztalnál, és együtt rendeltetek két adag dínó alakú csirkefalatot.
- [T/N]-san, tudod hogy hívják azt amit most csináltam? - kérdezte egy sunyi mosollyal.
- Öhm... Hogyan? - kérdezted bizonytalanul.
- "Hogyd hívd el a lányt aki tetszik randizni, anélkül hogy konkrétan megkérdeznéd" - vigyorgott.
- Szemét! Várj... Mi?! - esett le a mit mondott.
- Hallottad~ - kacsintott rád.
- Először is... Nem tetszel - jelentetted ki magabiztosan, mire a fiúnak a szemei tágra nyíltak.
- Legalább is a hozzáállásod semmiképp. De ha továbbra is fizeted a kajám, és cuki leveleket írsz, rendben vagyunk - kacsintottál vissza.
- Na most ki a szemét? - pillanott rád megsértetten, hogy egy pillanatra a szívrohamot hoztad rá.
- Mindketten. Ezért illünk össze.
- Valid.🎄🎄🎄
VOCÊ ESTÁ LENDO
HAIKYUU CHRISTMAS CALENDAR [✔]
FanficAngolul láttam egy hasonló aranyos dolgot, és gondoltam megalkotom a saját verziómat belőle. 24 nap, 24 fiú. Minden nap egy hosszabb-rövidebb x reader rész érkezik különböző alapkoncepciókkal. Minden nap egy meglepetés boi, és lesznek különlegese...