Selamünaleyküm gençlik:)
Küççük bir duyuru daha yapayım, birkaç bölüm daha devam etmeye karar aldım. Yani daha pusudayııız:))
İyi okumalaar:)
Mertin ağzından
Yavaş adımlarla merdivenden çıkıyordum. Rüyanın dediği gibi yapmıştım ve azıcık geç gelmiştim. Pelinin kapısına varmama içerden çığlıklar geliyordu.
"Yarrrdııım eddiiin."
Rüyanın çığlıklarını duymamla kapıya tekme attım. Sert bir omuz daha atınca açıldı. "Rüyaa"
Hızla sesin geldiği odaya girdim ve durdum. Eren ve Rüyayı görmüştüm. Rüya, Erenin kollarından kurtuldu ve yanıma geldi. "Lan öldürürüm seni." Rüyayı gövdemin arkasına çektim. Tişörtü yırtılmıştı, saçları birbirine karışmıştı ve burnu kanıyordu.
Erenin karnına tekmeyi geçirmemle yere düştü. Eline sertçe bastım. "Bu ellerle mi dokundun lan Rüyama?" Eren acıyla gülüyordu. "Evet" elinin üstüne tekrar sertçe bastım ve yakasına yapışıp kafayı gömdüm.
"Ben dedim ama seni öldüreceğim diye." Bir yumruk daha atmıştım. "Sude iyi ki ölmüşte senin gibi bir yaratıktan kurtulmuş." Eren hızla ittirdi.
"Bu sürtük yüzüne öldü Sude." Diye Rüyayı göstermişti ama dinlemeden yumruk attım.
"Lan bir kadına dokunulur mu? Aklım mantığım almıyor lan benim? Özgür bir kadının kanatlarını yaraladın lan sen? Utan kendinden şerefsiz."
Yakasından tuttum ve tekrar kafa atıp duvara yaslanıp ağlayan Rüyanın yanına çömeldim.
"Rüya ağlama, kurban olayım ağlama."
Eren kanayan burnuna baktı.
"Selim Sudeyi rehin aldı. Rüyayı getirmezsem öldüreceğini söyledi. Hastaneye geldim Rüyayı almaya ama Selim Sudeyi camdan aşağı atmış."
Ayağa kalktım. "Senin Selimle ne işin vardı lan?" Eren içini çekti.
"Size kurduğum tuzaklara neden hep kendim düşüyorum?"
Dedi ve birşey demeden gitti. Rüyanın yüzünü sıcak avuçlarıma aldım.
"Rüya iyi misin?"
Yere bakıyordu. "Yüzüme bak Rüya sen birşey yapmaya kalkmadın. Utanacak birisi varsa o adi şerefsizin oğlu adi şerefsiz." Rüya boynuma sarılmıştı ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Özür dilerim Mert! Özür dilerim."
Saçlarını okşadım. "Sen dilemeyeceksin Rüya. Sen dilemeyeceksin." Gözlerime baktı.
"Kötü birşey yapmadı. Yemin ederim ama az daha geç kalsaydın ileri gidecekti. Çok direndim ben." Başımı salladım.
"Biliyorum Rüya geldiğimde gördüm merak etme." Sırtını sıvazlarken Ereni neden öldürmediğimi düşündüm. Ya geç kalsaydım, yetişemeseydim. Düşünmek bile istemiyordum.
***************************
Rüyanın ağzındanYürürken derin düşüncelerden çıkamıyordum. Mert az daha geç gelseydi Eren daha da ileri gidecekti ve bu düşünce beni fazlasıyla korkutuyordu.
"Yine onu mu düşünüyorsun?" Dedi Mert mekana doğru yürürken. "Nereden anladın?" Sigarasının dumanını üfledi.
"Ellerimi sıkıyorsun da ondan." Ellerini sıktığımı fark etmememiştim. Diğer elimle elinin üstünü hafifçe okşadım. "Fark etmemişim bile." Dedim gülümseyerek. Merte bakınca istemsizce gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
مغامرةYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)