Sup niggas! Imma back! *Spadne ze židle* fuck..! Nom.. *opráší se* jsem tu se slíbeným speciálkem a dalšími žádanými věcičkami. A také s otázkou. Kdo z vás nečetl to, co jsem dala do rozhovoru, prosím okamžitě se tam ještě než toto přečtěte jděte kouknout xD! Jinak vás speciál nečeká xD
Ne dělám si prdelJen ještě rychlé vysvětlení ohledně toho, jak bych udělal to DOTS lví král: vlastně by se rozdělilo na Lvy a hyeny a různě by to tam kolovalo. Šli by proti sobě, ale zároveň se seznamovali, poznávali a třeba i ... Spikli xD nom prostě nápady mám.
Ohlédne Gf: Tam to bude jako na táboře, ale s mnoha problémy a pak přijde naše známé trio a začne vše ničit, vše kazit a všude šířit zmatek.
Jak říkám!! NA VAŠEM NÁZORU MI BRUTÁLNĚ ZÁLEŽÍ!!
Teď ke speciálu!✴️ Kdy jsi poprvé narazila na Warriors?
To bude tak...dva roky zpátky o Vánocích. Už v té době jsem četla zákon smečky a strašně jsem si ho oblíbila a rodiče mi koupili knížku jménem ,, Kočičí válečníci- vzhůru do divočiny". Tak jsem si řekla ,,proč to nezkusit, kočky mám ráda". A tak jsem se do Warriorek tak moc zamilovala cx a přenesla to vlastně i dál xD✴ Kdo je tvůj oblíbený záporák?
Tak tohle je u mě naprosto jasné. Zbožňuju naprosto nejvíce Javorku, ano, vím že jsou tu i odpůrci Mapleshade, ale prostě já jí naprosto zbožňuji, vlastní důvody xD. Poté bych ještě zařadila Temnoocasého, Sola (nepřekládám), Proužka a...nom .jak to říci xD Bodláka. I have my Reasons 😅r-radši dál!✴ Který ze záporáků ti přijde naprosto vypatlaný?
Všichni dobře víme na koho se dívám..
Jak si kurva Dráp může myslet, že když požádá kocoura, kterého jako malého skoro zabil, o pomoc a čeká, že mu to opravdu vyjde?! Udělal takové kokotiny!
Další na řadě je Sol, ano řekla jsem, že ho zbožňuju, jelikož být dobrý řečník bez toho, aniž by uměl bojovat a přesvědčit tak samotáře, je opravdu něco. Nicméně, to jak se snažil získat The Three na svou stranu tím, že jim lhal, že ví kdo je jejich otec.. bylo ubohé.✴ Tvůj nejoblíbenější velitel?
...Ne.. nečekejte tu Ohnivého xD, protože ten je až čtvrtý. Kdo je tedy první se ptáte? ... I think It's OBVIOUS! Vysoký přeci! Je to tak strašně super kocour a to jaký je to rebel! O můj bože! I LOVE HIM SOOO MUCH! Myslím, že všichni víte jaký je, a proto to nemusím nijak pořádně rozebírat! Cx✴ Tvá nejoblíbenější postava z Říčního klanu?
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Noo.. tam jich bylo hodně, ale... Jedinou si vybrat nedokážu. Musím dvě xD
A to jsou Kameňák a Molice. Molice ale nevěří v Hvězdný klan říkáte? WHO GIVES A DAMN FUCK! Pochybuji, že většina z vás jsou křesťané. I know, nedívej se tak na mě. Kameňák si toto místo určil, vy víte proč a Molice? Nechte se překvapit! Cx✴ Břečťanka nebo Jehlice?
...you want to kill me... don't you? Twl tyto rozhodnutí absolutně nesnáším xD
!!Miluju obě!! Proč mi tohle děláš! xD Ale pokud bych si OPRAVDU musela vybrat, tak nejspíše... Břečťanku, zachránila klany o špetku více, než Jehlice, která se ale brutálně obětovala. Takže..twl ne.. za tohle se zastřelím. Takže ano, Břečťanka, ale Jehlice je o 0,000001% za ní! Xd *ZA TOHLE SI TĚ NAJDU A SEŽERU, JE TI TO JASNÝ?!* XD✴ Kolik Warriorek jsi už četla?
*Čumí na poličku* *REBOOTING* *REBOOTING* *CONNECTING* *COMPLETED!* Hele.. zatím osm, ale o Vánocích toho bude více cx mnohem.. Muhehehe 😈😂✴ Jak si myslíš, že se Warrior Cats budou dál rozvíjet?
....
.
.
.
Pfffff.. twl, tak tohle bude spoiler a můj názor zároveň takže, naprosto mi.nebudou vadit vaše Hate komentáře.
Jak si myslím, že to bude pokračovat..?
Tak podle mě a informací, co tak vím:
,, Ostružinový měsíc ztrácí život, ale do jeho těla se vecpal zlý duch. Vlastně to co jsem říkala v ,, Let's talk" a poté.. válečnický kód nestojí za naši špekatou ucitelku a bude se nejspíše navždy měnit. Co si myslím a v co doufám:
S Popelem chci, aby bojovali dlouho a to všechny klany! Chci pořádnou akci, kde se musí spolehnout jen na svoje schopnosti a začít pořádně myslet! V co doufám je to, že se ještě i objeví stáří záporáci, co neumřeli ve finálním boji a upřímně chci Veveří hvězdu. Potřebujeme další silnou velitelku, která není jen: ,, musíme následovat válečnický zákoník a zachovat mír, protože bla bla!"
Potřebujeme velitelku, které bude rozvážná, vážná, ale zároveň vtipná, důstojná a milá a tyhle ostatní věci! Opravdu doufám, že pokud je toto poslední série (což nejspíš ne)... ať si dají prosím záležet! Potřebuji to! ...ne... POTŘEBUJEME TO!"A příště bude smrt Peřoocasé /Feathertail/ a pokusím se to vydat rychle, ale teď mám telefon v opravně XD Na počítači moc nepíšu.. soooo.. You understand.
Zatím!
Adios!
ČTEŠ
Warrior Cats Deaths /Cz/
Hayran KurguTakže, jsem tu s touto knihou, kde se vám pokusím vysvětlit a vylíčit všechny..ehh.. "všechny" smrti v kočičích válečnících. Otázky jsou povoleny xD cx. Adios ❤ Všechna práva patří Erin Hunter!