Okula son bir gün. Alev heyecanlı. Ve bütün gece bunu düşünmüş.Sabah erkenden kalkıyor ve hazırlanıp kızları kafeye çağırıyor. Hepsi tabiki geç kalıyor. Alev dışında .Artık hikayenin geri kalanı Alev'den.
Alev:Hey! Kızlar!Nerede kaldınız?Alışveriş için söz vermiştiniz. Ne oldu?
Feriştah:Ya!Gece beni uyutmazsan böyle olur işte.
Ayça:Noldu ki ?
İlayda:Evet, ne oldu?
Feriştah:Sizce ne olmuş olabilir?
Alev:Of bir tane çocuk gördüm onu anlattım uyuyamamış.Neyse siz onu boşverin de sizden ne haber?
Ayça:Ben de bir şey yok .
İlayda:Aynen bende de.
Alev:Ee o zaman gidebiliriz. Değil mi?
Hepsi birden evet diyince yan masadaki erkekler bize baktılar.Of bir tanesi çok yakışıklı. Neyse belki başka sefere.Hepsi birlikte alışverişe giderler.
Alev:İlk önce ayakkabı.
Hepsi birden:Tamam.Evet. Yes.
Mağazaya girerler ve..?
Alev:Emir komuta bende! 5dk içinde herkes burda olsun tamam mı? Ne bulursanız getirin?
Herkes dağıldı.
Alev:Oha!Çok güzel!Bunu kesinlikle alıyorum.
Hemen koşarak buluşma noktasına gitti ve
Alev:Kızlar şuna bakın!
Hepsi birden:Oha çok güzel!
Alev:Siz ne seçtiniz?
Ayça:Ben bunu seçtim. Nasıl ama mor.Çok güzel.
Feriştah:Benimki de beyaz. Çabuk kirlenir ama çok güzel.
İlayda:Benimki de .... Tahmin?
Alev:Mavi mi?
İlayda:Evet!Çok güzel değil mi?
Alev:Evet. Hepinizin ki çok güzel.Öyleyse artık kıyafetlerimizi de seçebiliriz.Tarz olsun ama. Ona göre. Size güveniyorum hadi!Bir iki saatin sonunda herkes herşeyi aldı ve tekrar yola koyuldular.Ve bir saat sonrası için Alev'in evinde sözleştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Anlar !!!😘😍
Roman d'amourBazı unutulmaz anlar vardır. Peki gelin bizde hikayemizin güzel karakterinin başından geçenler neymiş öğrenelim ..😘😘