¤~2.BÖLÜM~¤

30 3 0
                                    

Saat 3
Alev'in evinde.
Ya durun ya ben bu konuşma işini Alev'e devretmek istiyorum.
O zaman Alev'den devam edelim.
Herkes gelmişti ama ben daha herşeyi hazırlamamıştım.Onlara bir sürprizim olduğunu ve beklemelerini söyledim.Daha sonra ise üçünün de ailesini aradım ve slumber party (pijama partisi) için onlardan izin aldım.Hemen de izin verdiler.Sonuçta son boş günümüz değil mi? Sonra cipsleri ve DVD'yi alıp aşağı indim.
Alev:Hey kızlar ne yapıyorsunuz?
Ayça:Sen bizi boşver de asıl ne sürprizi bu.
Alev:Söylüyorum bak..
Feriştah:Evet, hadi söyle.
İlayda:Çatlatma bizi ya!!
Bunlar da bir dayanamadılar canım.Acaba onlara aldığım pijamaları beğenecekler mi?
Alev:Hazır olun. Söylüyorum. Son gecemizde slumber party yapıyoruz..
Feriştah:Ne ben yanıma pijama bile almadım ki.
Ayça:Hem ailelerimizin haberi yok.
Alev:Merak etmeyin. Ben izin aldım.Ayrıca hepinize yeni pijamalar da aldım.
İlayda:Ne zaman aldın sen onları?
Alev:Giysilerin arasında vardı.Ben de siz görmeden aldım.Alın bakalım beğenecek misiniz?
Hepsi paketlerini açtılar ve
Hepsi birlikte bana sarıldılar.Ve bunlar çok güzel dediler.
Ayça:Moru her zaman sevmişimdir.😍
Feriştah:Bende aynen.Ama bu çok güzel.
İlayda:Oha mavii.En sevdiğim renk.Ve bu kupalar ne?
Alev:Çay içeriz diye ve hatıra olur.

Hepsi teşekkür etti ve filmi izlemeye başladık.Çok romantik bir filmdi. Aynı zamanda da hüzünlü.😞😥😥
Hepimiz ağladık ve hep birlikte uyuduk.

Sabah 6:00
Erkenden kalktım ve kahvaltıyı hazırladım.Ama kızları uyandırmadan önce çağırmam gereken birisi vardı.O. Abim ve Açelya idi.Kızlar onları çok seviyordu ve onlarda aynı şekilde bizi.Ama ne yazık ki işleri varmış.Bu yüzden gelemediler. Ben de ne varsa yeni aldıklarım dahil masama yerleştirdim(bakım malzemelerini kastediyorum .sonuçta okula böyle gidemeyiz.) Sonra kızları uyandırdım ve saate baktım .Saat 7 olmuştu.Kahvaltımızı ettik ve odama geçtik.Herkes makyajını yapmaya başladı. Ben de diğerleri gibi ağır makyaja karşıydım. Bu yüzden bu bize yetti. Ve beklemeye başladık .

Unutulmaz Anlar !!!😘😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin