CHAPTER 1
SCREETTTTT...
BUNYI roda kereta api berhenti di landasan SHINKANSEN, rangkaian kereta api laju di JEPUN, yang dikendalikan oleh JAPAN RAILWAYS.
BERPUSU pusu manusia berebut rebut untuk naik menuju ke destinasi masing masing. Begitu juga Ouni Akara, pelajar sekolah tinggi, NYUGAKUSHIKI, yang terletak di OSAKA.
Tangan kurusnya yang panjang, bertenggek di bulatan pemegang yang berjuntaian di atas siling kereta api. Penuh sesak didalam kereta api berkenaan.
Ouni menahan nafas disebabkan kepadatan isi kandung didalam kereta api itu dengan manusia yang berhimpit himpitan seperti ikan sardin di dalam tin.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Perjalanan yang mengambil masa hanya 20 minit itu, bagaikan neraka bagi Ouni. Setibanya dia di Osaka, Ouni mengambil jalan pintas untuk ke sekolahnya. Di dalam perjalanannya yang sudah tidak jauh dari pintu gerbang sekolah tinggi, rakan rakan sekelas yang suka membuli Ouni, berlegar legar di kawasan pintu berkenaan. Mereka seperti sedang menunggu kedatangan Ouni Akara.
Ouni jadi kecut.
Dia kembali teringat tentang peristiwa ngeri kelmarin, sewaktu balik dari sekolah. Dimana dia telah di seret di dalam kawasan semak, dan dibogelkan. Bukan itu saja, kemaluannya juga di tusuk dengan benda lembut, iaitu, Vibrator shaggy simulator. Ouni Akara dikerjakan cukup cukup pada hari itu. Dia pulang ke rumah tanpa memakai seluar dalam, kerana ianya telah dibakar oleh rakan sekelasnya yang kejam itu.Namun begitu, mereka tidak merakam perbuatan keji tersebut, malah Ouni juga di ugut bunuh, jikalau perlakuan terhadapnya di bocorkan.
Ouni Akara menjadi cuak melihat rakan rakan sekelasnya, tersengih sengih melihat dia datang menghampiri pintu gerbang sekolah.
"Ohayo, Ouni chan." Sapa mereka lalu ketawa berdekah dekah.
Ouni Akara menunduk muka melintasi mereka tanpa menjawab sapaan itu.
Tingkah Ouni yang bersahaja, membuatkan mereka, si pembuli menjadi tidak enak badan. Lalu mengejar gadis bendul itu.
"Hey, matte!" Jerkah Sella, gadis kerempeng dan yang paling kejam di antara rakan rakannya. Bag sandang Ouni di sentap kuat sehingga melurut dari bahu gadis bendul tersebut.
"Ah!" Ouni menjerit kengiluan.
"Hahah!" Ouni di tertawakan seperti badut yang bodoh. Tidak cukup itu, Ouni ditolak hingga jatuh dilantai bersimen, dan payu daranya di cengkam kuat oleh Sella serta memulasnya dengan kuat sekali!
Pada waktu itu, rakan rakan Sella yang lain sudah pun mengerumuni Ouni agar pelajar pelajar lain tidak dapat melihat pelakuan kejam mereka terhadap Ouni."Chotto matte, kudasai!" Ouni menjerit kesakitan. Namun mulut nya di sepak (tampar) kuat kerana menjerit.
"Anata wa shizukani!" Sella memberi amaran untuk berdiam diri kepada Ouni.
Genggaman pada payu dara Ouni di lepaskan tatkala salah seorang daripada mereka memberi isyarat tangan.
"Sensei ga kimasu!" Kata Kiko seraya menendang peha Ouni dengan kasar! Kelihatan Cikgu Minama sedang menuju ke dalam pengkarangan sekolah dengan berjalan kaki.
"KUSO!" Maki Sella melepaskan cengkaman dari payu dara Ouni. Maka serentak mereka menundukkan kepala apabila Cikgu Minama melintas kearah mereka tanpa menyedari Ouni Akara duduk terlentang di belakang pembuli pembulinya.
"Konichiwa Sensei!" Ucap mereka sekaligus menundukkan kepala tanda hormat. Cikgu Minama membalas dengan menganggukkan kepala, lalu berjalan terus masuk kedalam bangunan sekolah.
YOU ARE READING
OUNI AKARA (COMPLETED)
Mystery / ThrillerKisah seorang gadis jepun yang lurus bendul. Yang selalu diibuli disekolah. Kekejaman rakan sekelas membawa kepada kematiannya yang di rancang. Tubuh OUNI AKARA yang masih hidup, di ikat di landasan kereta api. Akibatnya, OUNI AKARA mati serta m...