נאמג'ון ויונגי שניהם יושבו על הספה בוהים בעבודה הגמורה שלהם מחכים שהיא תעלה ויוכלו לשלוח אותה לפרופסור, נאמג'ון לקח את שני הספלים הריקים שלהם ושם אותם בכיור.
"ו...נשלח," יונגי אמר נושם לרווחה, השעה הייתה מאוחרת יחסית, יונגי היה צריך לצאת עוד מעט כדי לא לאחר את הרכבת שלו חזרה.
הוא סגר את המחשב אחרי שבדק לפחות עוד שלוש פעמים שהעבודה באמת נשלחה.
נאמג'ון ויונגי לחצו ידיים ואמרו שישמרו על קשר בתור חברים.
יונגי יצא מהבניין והתקדם לתחתית לוקח את הרכבת לתחנה המרכזית, כשהגיע לשם הוא לא ראה את כתום השיער באף מקום, פתאום בלי הכנה מוקדמת הוא הרגיש איך ידיים עוטפות אותו מאחור, "התגעגעתי," הקול הגבוה של הצעיר נשמע באוזנו.
"טוב לראות אותך צ'ים," יונגי אמר מסתובב להסתכל על הצעיר שלבש את המעיל הגדול שלו מעל סווטשירט שחור גדול, יונגי לבש סוודר כחול קהה ואת המעיל השחור שלו.
"אני אוהב את המשקפיים שלך," ג'ימין אמר מצחקק.
"גם אני, בבקשה אל תוריד לי אותם אחרת לא אוכל לראות אותך טוב," יונגי אמר.
ג'ימין הוריד ליונגי את המשקפיים בכוונה, "מאיזה מרחק אתה כן תצליח לראות אותי?" הוא שאל.
יונגי התקרב אליו עד שאפיהם כמעט נגעו, הלב של ג'ימין דפק כל כך מהר, "עכשיו אני רואה אותך ברור, יש לך עיניים יפות, ג'ימיני," יונגי אמר וחייך, הוא התקרב עוד קצת מלכד את שפתיהם לפק קטן, מה שגרם לצעיר להפוך לאדום לגמרי ולכסות את פניו עם ידיו.
"סליח..." יונגי בא להגיד חושב לעצמו שהתקדם מהר מידי.
"אל," ג'ימין אמר והרים את מבטו, "אהבתי את זה."
"לא שאלתי אותך לפני כן."
"רק הופתעתי."
"בטוח?"
"בטוח," ג'ימין אמר וחיבק את יונגי, "תכתוב כשתעלה על הרכבת, וכשתגיע ודאגו, וכשירדת מהרכבת, וכשתגיע הביתה, אני רוצה להיות בטוח שאתה בסדר."
"אל תדאג ג'ימיני, אתה גם תקבל לילה טוב, ובוקר טוב כל יום."
"מבטיח?"
"מבטיח."
ג'ימין קיבל נשיקה מיונגי על הלחי, אבל הצעיר לא הסתפק בזה אז הוא נשק לו על שפתיו הפעם גורם למבוגר להיות מופתע.
"ביי," יונגי אמר והלך אחורה לכיוון הרכבת.
"תסתכל לאן אתה הולך."
"אבל בא לי לראות אותך."
"אני אשלח לך סלפי."
"חסר לך שלא."
"חסר לי שלא."
ג'ימיני-
היי
יונגי- היי
YOU ARE READING
חיים בסיאול (נאמג'ין)
Fiksi Penggemar[הושלם] ספר המשך ל"כרטיס אחד לסיאול" לא ידוע מה קורה עם נאמג'ין, הם רק הכירו באותה נסיעה, הם גרים באותו הבניין אבל אין ביניהם מערכת יחסים כמו של חבריהם. הסיפור הזה יהיה על נאמג'ין ועל מה שקרה אחרי אותו יום בפברואר שהכירו על האוטובוס לסיאול. התחיל: 2...