~1. Bölüm : Başlarken~

1.2K 61 45
                                    

Gözlerimi açtığımda bulunduğum yeri hemen kavradım. İki katlı bir depodaydım ve neden burada olduğumu da gayet iyi biliyordum.

Oturduğum sandalyeden kalkıp etrafta birinin olup olmadığını kontrol ettim o sırada adım sesleri geldi kulağıma. Belimdeki silahı çıkartıp sesin geldiği tarafa doğru tuttum. Bir süre daha adım sesleri devam ederken karanlık yolda yürüyen adamın yüzünü gördüm. İyice aydınlık olan yüzüyle beklediğim kişi olduğunu gördüm.

Beni görünce çarpık bir gülümseme attı ve elindeki şemsiyeyi çevirmeye başladı.

-"Beni boş bir silahla öldürebilirsin" Kahkaha attı ve devam etti. "Elindeki değil de bedenindeki beni öldürür ancak!" Dedi ve bana doğru yaklaştı. Önümde durunca saçlarımı ellemeye çalıştı. Kafamı hızla yana çevirdim.

-"Sen zaten ölüsün" dedim ve yine kahkaha attı.

-"Bakıyorum da küçük hanım büyümüş" dedi ve elini flashı vermem için uzattı. Eline tükürdüm. Bu onu saşırtmış olacak ki derin bir nefes aldı.

-"Küçük hanım size yeterince iyi davrandığımı düşünüyorum" dedi ve elindeki şemsiyeyi bıraktı.

-"Demek ki bazen centilmen olmamak gerekiyormuş" dedi ve elini pantolon kemerime götürdü ve kendine çekti. Gözlerimin içine bakıyor ve gülüyordu. Yavaşça kemerimi çıkarttı. Sağ elini pantolonumun üstüne getirdi sweatimin kenarını kaldırmıştı ki bir silah sesi duyuldu ve ardından etrafı beyaz bir gaz sardı. Gözlerim silah sesinin geldiği tarafa yani üst kata gitti. Bir karaltı vardı. Uzun bir paltonun karaltısı. Gazın etkisiyle daha fazla ayakta duramadım ve yere düştüm. En son gördüğüm şey üst kattaki yüzünü tam göremediğim paltolu adamdı...

Herkese yeniden ve yeniden merhaba. Kafamın içi o kadar kalabalık ki size yazmayı çomçook özlemişim. İnşallah bundan sonra yepyeni hikayemle sizlerle beraberim. Yazacak o kadar şey vardı ki hep yazıp sonradan sildim. Bu hikayemi umarım beğenirsiniz. Size bu kitapla alakalı şeyler söylemeliyim. Yakın bir zamanda Sherlock Holmes'i izledim zaten kitaplarını okuyordum beni o kadar çok etkiledi ki farklı şeyler yapmaya çalıştım , bana kalırsa yaptığım en farklı şey olacak. Tabii ki Sherlock'a benzemeyecek çünkü o kadar güzel yazabilir miyim bilmiyorum ve ilerki bölümlerde göreceksiniz ki Sherlock'tan çok bağımsız. Sadece Sherlock'tan esinlendiğimi belirtmek istedim. Umarım çook beğenirsiniz ilerki bölümlerde görüşmek üzere. ♡♡♡

Paltolu AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin