- dedicated to the group chat girlies
nikdy nečekal, že by ten druhý opětoval jeho city - ale to bylo úplně v pořádku. to on byl špatný. perfektně si vystačí s tím, že bude eddie kaspbrak jenom jeho kamarád.
i tak mu to ale někdy (víc než jen někdy) ujelo a brzy mu začal říkat různými přezdívkami a utahovat si z něj. eddiemu se to očividně moc nelíbilo ale dával tak richiemu pozornost a to bylo svým způsobem to jediné, co si přál - aby si ho ten pár očí, do kterých by sám nejraději pořád zíral, sledoval tak často jak to jen jde. a už vůbec mu nevadily jeho otrávené poznámky nebo povzdechy. stačilo mu to.
nebo by mu to stačilo, kdyby nebyl kaspbrak taky nejmilejší a nejlepší člověk kterého znal.---------
,,to jsme všichni šli ven kvůli zkurvený narozeninový oslavě eddieho?" promnul si oko richie a málem mu spadly brýle, které si kvůli tomu nesundal. všichni se zase tvářili jako že chtějí říct "zmlkni richie" a upřímně řečeno, nezazlíval jim to. ale mohl. alespoň bev nevypadala tak nevraživě.
seděli v městském parku na lavičkách. většinou na ně pokřikovali dospělí aby se laskavě ztišili, ale tentokrát měli štěstí. fucking boomers. wait-...
,,n-no, stačí se domluvit na dárku," řekl bill, ,,kdybychom nic nedali na narozeniny tobě, tak se posereš."
na to se richie rozchechtal: ,,fair enough. na to jste ale nemuseli zvát mě, mohl jsem místo toho píchat s jeho mámou." tyhle vtipy neměly stejnou efektivitu jako kdyby tu byl samotný eddie, ale když už něco skrýváte za humor tak aspoň přede všemi a pořád. po tolika letech se z toho stala jeho druhá osobnost a připadalo mu, jako kdyby se choval jako debil odjakživa.
,,v tom případě je ve tvým zájmu tohle co nejrychlejc vyřešit a jít za svojí prdelkou," ušklíbla se beverly, ,,my lhát nebudeme a jsem si jistá že by byl eddie v prdeli z toho, že ses na tom nepodílel."
,,netuším co tím naznačuješ," řekl a vážně nevěděl. nedávej mi falešný naděje do prdele, pomyslel si s bodnutím v hrudi.
,,každopádně... n-nějaké nápady?" zeptal se bill, alespoň trochu snažící se.
nikdo nic neřekl. kdo by taky čekal že zrovna oni budou mít nějaké nápady?
richie je vlastně měl, ale o těch ani necekne.
neřekne, že ví o všem co má eddie rád protože si pozorně prohlížel jeho pokoj (na nic nesahal ale ani nemusel - má toho vystaveného dost), pozorně poslouchal když eddie mluvil o svých zájmech a sledoval, jak mu přitom jiskřily oči. a stejně tak sledoval jak se ty oči pomalu zavíraly když ho richie naštval a on se snažil uklidnit. richie nestál o to, aby to kterýkoliv z nich věděl. ať už by tady museli strávit celé odpoledne jen přemýšlením.nakonec situaci zachránil stan, který navrhl, že mu společně koupí jídlo a po obědě půjdou na novou pouť ve městě - zaplatí mu lístek. prý že zážitky budou mít větší hodnotu než hmotné dárky.
a potom bylo richiemu řečeno že na pouti bude i ohňostroj a hlavou se mu okamžitě mihly všechny ty scény ze špatných seriálů a filmů na které se neustále dívá jeho matka a měl chuť se na místě proplesknout.
odešel domů jako první, se slovy, že vůbec nemá čas na takovou bandu lůzrů jako jsou oni ale ve skutečnosti se šel zavřít do svého pokoje a zírat do stropu.
později večer ho napadlo, že by se mohl jít učit. potom mu došlo že se ale nikdy neučí a tak jen otevřel knihu. někdy si říkal, že by někdo měl vymyslet lepší způsoby jak se zabavit sám než jen knížky a komiksy, to jakože dost předbíháme.
ČTEŠ
sincerely // reddie (cz)
Fanfictionv podstatě to, co si ti dva zasloužili mít. - a fic with fireworks, hugs, friends and maybe kisses too. - teen reddie - czech - oneshot - cute cute cute !! literally just a Pure Fluff ! - vulgarismy