Policja Apeluje O Pomoc

4 1 0
                                    

W tej sprawie policjanci przesłuchali 380 osób. Sprawdzili zakłady poprawcze, przeszukali

dom po domu, mieszkanie po mieszkaniu na ulicy, przy której wysiadł z autobusu Roman, a także wiele innych miejsc, o których mówił. Świadkowie, którzy go widzieli, twierdzili, że sporządzony przez rysownika portret pamięciowy dobrze oddaje podobieństwo do poszukiwanego. Portret Romana ukazał się w prasie lokalnej i krajowej. Mimo ogromnej akcji policyjnej, nie udało się trafić na trop młodego mężczyzny.

- Te poprzednie zabójstwa miały cechy podobne. Mógł je popełnić jeden sprawca. Przyjmowaliśmy taką wersję. Ale podobieństwa mogły też być przypadkowe. Ostatnia sprawa była inna, świadkowie widzieli domniemanego zabójcę. Mieszkanie ofiary nie było splądrowane. Od lat szukamy konkretnego człowieka. W końcu go dopadniemy - zapowiadają policjanci z łódzkiego Archiwum X.

Gdzie zniknął Roman? Być może szybciej niż stróże prawa dopadła go boska sprawiedliwość - jakiś czas temu na AIDS zmarł Krzysztof Z., ten sam, który przez jeden wieczór uprawiał seks

z Romanem.

Po zabójstwie Stanisława R. czarna seria morderstw homoseksualistów ustała. Wprawdzie zdarzały się później w Łodzi morderstwa w tym środowisku, ale sprawcy zostali ujęci.

Po latach policjanci z Archiwum X w Łodzi wrócili do tamtych niewykrytych zabójstw. Liczą również na pomoc mieszkańców. - Być może ktoś przed laty nam czegoś nie powiedział. Może coś sobie przypomniał i ma istotne informacje dotyczące tych zdarzeń. Może niedawno dowiedział się czegoś nowego z czyjejś relacji. Prosimy o kontakt - apelują policjanci.



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 22, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Archiwum X Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz