3. Múzsa a láthatáron?

12 0 0
                                    

Tegnap éjszaka Jihyuk-nál megbeszéltük, hogy holnap még nem jelentkezünk be a Jung Sang-ba hanem helyette reggel elmegyünk és beülünk a bárba, ahol majd szépen megbeszéljük az új sulival kapcsolatos dolgokat. Meg persze még új dobfelszerelést is néznünk kell Doil-nak.

Másnap reggel kereken kilenckor elindultam Hyunsoo-hoz. Tegnap este nem aludt nálam mivel a húga nagyon hiányolta már, így kénytelen volt otthon aludni.

Lebaktattam a macskaköves utcán majd tíz perc múlva már ott is voltam a háznál. Bekopogtam és vártam, hogy valaki ajtót nyisson. Pár másodperc múlva Hyunsoo lépett ki a házból majd azzal a lendülettel be is zárta az ajtót maga mögött. Odafordult hozzám, átkarolta a derekamat és egy forró csókolt lehelt ajkaimra. Bevallom, hogy az ő csókja még egy ilyen hideg téli reggelen is képes feltüzelni. Ujjait rákulcsolta az enyémekre majd el is indultunk a bár felé. Az út folyamán észrevettem, hogy nincs annyira jókedve. Erre rá is kérdeztem mire csak megvonta a vállát. Nem szeretem, ha ilyen, de ha nem akarja elmondani akkor nem fogom faggatni. Azzal csak rontanék a helyzeten. Így témát váltottam mire észrevettem, hogy kissé feloldódott. Egy öt perc múlva már a bár ajtajában voltunk, amikor is megpillantottuk Doil-t. Megvártuk még odaér hozzánk és együtt mentünk be. A többiek egy hátsó asztalnál ültek a fal mellett. Arra vettük az irányt majd letelepedtünk melléjük.

-Ha elmegyünk a Jung Sang-ba előfordulhat, hogy többet már nem fogunk velük találkozni. – ivott bele a rendelt kólájába Hajin.

-Miről van szó? – vettem le a kabátomat miközben beültem Byunghee mellé.

-Hyunbae meg a bandája. – válaszolt Kyungjong.

-Hát ez elég szomorú. – rázta a fejét drámaian Hyunsoo.

-Miért? Neked hiányozni fognak azok az állatok? – nézett rá Byunghee.

Hyunsoo mosolyogva megrázta a fejét. Nyilván csak viccelt.

Jihyuk felállt az asztaltól majd megkérdezte, hogy iszunk-e valamit. Én és Doil kértünk egy üveg gyömbért a többiek pedig némán megrázták a fejüket. A magas fiú pár perc múlva visszatért az innivalókkal, amiket lerakott elénk. Mikor próbált leülni abban a pillanatban az egyik bárpultos fickó be üzemelte a tőlünk nem messze lévő karaoke gépet. Hajin és Kyungjong vigyorogva felpattantak majd Jihyuk-ot majdnem fellökve rohantak a géphez. Szerencse, hogy rajtunk kívül nem igen voltak a bárban mivel kábé mindenki kirohant volna a fiúk "gyönyörű" hangjától. Mi csak röhögve figyeltük, ahogy az a két idióta égeti magát. Hála a jó égnek a szám, amit választottak nem volt több két percnél így mielőtt másik zeneszámot választhattak volna az egyik pultos finoman megkérte őket, hogy üljenek vissza hozzánk. A két srác ellenkezés helyett vállat vont és mindenki nagy megkönnyebbülésére visszaballagtak az asztalhoz.

-Na most, hogy végre mindenki itt van és remélhetőleg figyel is, elkezdhetnénk a Jung Sang-ról beszélni. – néztem végig a srácokon.

A fiúk végignéztek egymáson majd lehajtották a fejüket. Én értem, hogy ez egy kényes téma, de muszáj róla beszélnünk. Pár pillanat múlva Byunghee rácsapott az asztalra, amitől majdnem szívinfarktust kaptam.

-Srácok! Ott hagyjuk az iskolát.

-Otthagyjuk és aztán mit fogunk csinálni? – nézett rá értetlen fejjel Jihyuk.

-Pénzt keresünk. – csillant fel Kyungjong szeme. – Sok pénzt keresünk és csinálunk egy király gyakorlótermet.

A srácok mintha elgondolkodtak volna ezen, de most rajtam volt a sor, hogy rácsapjak az asztalra, amitől kissé összerezzentek.

Shut Up Flower Boy Band: Küzdj az álmodért!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ