34.Bölüm/Ufak kıskançlıklar

1.6K 126 29
                                    

Selamünaleyküm gençlik:)

İyi okumalaarrr:))

Alışveriş merkezinde güzel saatler geçirmiştik. Otobüs durağına doğru yürüyorduk ki önümüzde gri bir araba durdu.

Arabadan genç bir çocuk indi ve Elifin koluna yapıştı ve çakı çekti.

"Benimle geliyorsun."

Üçümüzde birbirimize baktık. Elif kolunu hızla çekti ve çocuğun avuçlarından kurtardı.

"Bırak yoksa bağırırım." Çocuk çakıyı gösterdi. "Sus yoksa saplarım."

Merve dalga geçercesine sırıttı.

"Ya sen kimsin de bizim arkadaşımızı kaçırmaya çalışıyorsun." Çantasından çıkardığı biber gazını adama sıkmaya başladı.

"İmdaaat, adam kaçırıyorlar."

Adam gözlerini tuttuğu gibi arabaya bindi ki vatandaş önünü kesmişti.

"Polisi arayıın."

Adam umursamadan gaza bastı ve önünde duran vatandaşlar istemsizce geri çekildiler.

"Nereye gidiyorsun hani saplardın çakıyı."

Merveye bakıp koluna girdik ve uzaklaştık.

"Merve başkan yaa."

Dedim. Kahkaha atıyorduk. "Dövecektik aslında onu var ya." Merveye sarıldık. "Serseri oldu başımıza." Dedi Elif kahkaha atarken.

"Ya kimdi ki bu? Ne istedi benden?" Aklıma direkt kelebek Cansu gelmişti.

"Mavi Kelebek tabi ki. Ne istediğini bir anlasak." Dedim bıkkın bir şekilde.
"Neyse kızlar çocuklara söylemeyelim. Boşuna strese girmeyelim. Tedbir önemli."
        ***************************
Hava kararmıştı. Mekanda öylece otururken bugün yaşadıklarımdan sonra azıcık daha rahatladığımın farkına varmıştım. Arda abi, Selimi bulamadığını söylemişti yine. Kim bilir ne durumda? Nasıldı?

Kapı açıldı ve içeri bizimkiler girdi.

"Ooo gençler hoşgeldiniz ya." Dedi Elif rahat bir şekilde. Mert yanıma oturunca kafamı göğsüne yasladım ve kokusunu içime çektim. Özlemiştim, onsuz dakika geçirmek istemiyordum artık. Saçlarıma dudaklarını getirmişti.

"Ne yaptınız bugün?" Merve saçını savurdu. "Biz alışveriş yaptık da asıl siz ne yaptınız?" Dedi.

"Fitness"

Gözleri kocaman açıldı Mervenin.

"Kızları kestin değil mi? Şu boyun devrilse de rahatlasam artık."

Rüzgar güldü. "Yemin ederim ben kesmedim Berkay kesti." Berkay güldü.

"Kesmek demeyelim ona, bakmak diyelim bence. Ve ben sapım."

Elif gülerek. "Hayat bize güzel bee!" Demesiyle Merve kahkaha attı.

"Güldürme beni Elif. Talha kim bilir düzcede neler neler yapıyor da senin haberin yok." Elifin gülen yüzü ciddiyete büründü.

"Benim Talham yapmaz."

Güldük hepimiz.

"O var yaaa sessiz at. Ve sessiz atın tekmesi ağır olur." Dedi Berkay. "Şimdi ben sana ağır bir tekme atacağım." Dedi Elif.

"Yok Talha yapmaz Elif sen rahat ol." Dedim bende. "Rüyaya katılıyorum." Dedi Mert.

"Ya var ya bence orada bile sevgilisi var onun." Rüzgara baktım.

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin