3. rész

569 13 0
                                    

Egyszer csak érzek valami meleget a combomon le néztem és azt vettem észre hogy Chris keze a combomon van mérgesen rá néztem ö meg csak vigyorogva figyelte a reakciómat. - Chris ha nem veszed le a kezed a lábamról esküszöm hogy levágom a golyóidat. - mintha meg se hallotta volna csak csúszott egyre feljebb a keze meg fogtam a kezét és le löktem de vissza tette.

- Nyugi csak élvezd. - fogtam rá léptem a lábára de meg se érezte fogtam magam jól tökön vágtam erre felszisszent és össze görnyedt.

- Én szóltam. - figyelmeztettem 

- Nem baj nemsokára úgyis mellemet alszol a sátorban

- zavarjuk önöket? - kérdezte a tanárnő

- Igen -  válaszolt vissza Chris én csak néztem rá 

- Akkor ki lehet vonulni az órámról mit képzel maga hogy engedheti meg magának ezt a hangszínt ki lehet takarodni  az órámról.

- Oké. - fel ált meg ragadta a kezemet és fel rántott - Gyere Dolli.

- Elnézést kérek tanárnő többet nem fordul elő.

- Ajánlom is.

- Dolli! -  sziszegte a foga közt Chris

- Megyek.

- Köszönöm. - mikor kiértünk Chris neki nyomot a falnak amitöl a lélegzetem is el ált.

- Na mivan cicus nem tudsz meg szólalni el ragadott egy ilyen helyes jóképű tökéletes fiú mint én? - vigyorgott rám elégedetten

- Inkább egy egoista barom ragadot el. Komolyan mondom te olyan vagy mint egy ragasztó anyira tapados vagy.

- Talán zavar cicus? - hajoltt közelebb a lélegzetétt éreztem a számon és csak az ajkait figyeltem.

- I.. Igen - de jó rám jött a dadogás ami azt jelenti hogy zavarban vagyok yeey nem szoktak zavarba hozzni általába sikerül öket le patintanom de Chris más ő teljesen más valamit müvelt velem.

- Na mivan cica csak nem zavarban vagy? - hajoltt még közelebb

- N.. N.. Nem. - na jó nem szokásom hazudni

- Nekem nem ugy tünik. - hajolt még közelebb már csak pár milliméter választott el hogy az ajkaink össze érjenek.

Becsuktam a szemem és vártam hogy meg csókoljon de nem tette. Ekor olyat tett amire nem számitotam...

         Bocsi a helyes írási hibákért!  Puszi😘

Hazudtál (szünet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang