" A jóság messziről látszik, mint a Himalája hegye. De a gonoszság rejtve oson, mint a sötétben kilőtt nyíl"
A lótusz egy tündérrózsák fajába tartozó növény. Több színben is megtalálható, fehérben, pirosban, lilában, kékben s a többi. Amilyet szeretnél, vagy ami valószínűbb amilyen kiválaszt téged. Sok kultúrában úgy tartják ezek a bájos virágok erővel, szimbolikus jelentéssekkel, esetleg csakráinkra lévő hatással rendelkeznek. Az égen repülő Teru számára azonban egyedül a hazatérésének reményét fejezték ki. Oda lent a mélységes tenger fenekén elsüllyedt hajók közt emberek húsán táplálkozva éltek kígyó démoni lények. A bestiák egyik sajnálatos bentlakója Hazel, Teru társa volt,akit minden áron megakart találni. Még hozzá nagyon sietősen.
Hazel anyja és testvérei újabb áldozatok iránt keresgéltek majd aljas trükkökkel ejtették el a mit sem sejtő embereket. Vérszomjas egy család volt, született gyilkosok. Semmi más nem érdekelte őket, mint az evés. Az ételhez pedig agresszív brutális öldöklés járult hozzá, Hazel számára velük élni maga a pokol volt. A fiú rendszeresen várta társait, reménykedett, hogy egyszer rá találnak vagy éppen ő rájuk. Embertelen erőszakos testvéreivel is egyre nehezebben jött ki. Ráadásul mivel ő elvi kérdésből nem tudott embert fogyasztani még éhezett is mellettük. Csont soványra fogyott az egyébként úgy általában véve vékony alkatú fiú. Erőtlen, kiéhezett, szánalmas látványt nyújtott. Családja vadászat közben háta mögött hagyta Hazelt, s ő a tenger felszínén figyelte akciójukat. Teru az égből ennek köszönhetően könnyebben kiszúrhatta.
- Hazel..! - szólt le neki, majd éles karmaival belemarkolt ruhájába.
- Teru..? - fordult hozzá döbbenten mégis boldogan, szinte örömkönnyeket hullatva szeméből a fiú.
- De csúnyán nézel ki! - mondta meg őszintén Teru.
- Hát igen errefelé borzalmas a koszt. - értett vele egyet Hazel.
Családja is észrevette a repülő lényt, majd támadásba lendültek. Anyja és apja rondán neki rontottak, fivére kis híján bele is rántotta a vízbe barátját.
- Ideje mennünk! - állapította meg Teru, s azzal nagy lendülettel ledobta magáról a kígyó családot. Hazellal karmaiban búcsúzás nélkül messzire repült közelükből.
- El sem tudod hinni mennyire örülök neked! - hálálkodott Hazel.
- Eszünk valamit? Úgy nézel ki, mint aki mindjárt éhen hal! Mondjuk én meg úgy érzem magam! - panaszkodott út közben Teru.
- Egy patkány ragu jól esne. - mondta Hazel.
- Hogy micsoda? Te jó ég milyen ízlésed van! - botránkozott meg rajta Teru.
- Kígyó vagyok. - emlékeztette Hazel.
- Oh igen azt látom. Akkor keresünk neked rágcsálót. - ment bele Teru.
Leszálltak egy közeli szárazföldön, majd elindultak élelmet szerezni.
- Lopok valamelyik háztól bárányt. Mindjárt jövök. - jelentette be Teru.
- Te mások birkáját eszed? - csodálkozott Hazel.
- A te fajtád meg másokat eszik. Az mennyivel jobb? - vágott vissza morcosan Teru.
- Igaz. Keresek patkányt. - mondta Hazel kellemetlenül érezve magát.
Elkapott egy nagy szürke rágcsálót, majd miután megölte azt tüzet gyújtott, hogy megsüsse. Mikorra készen lett a sült patkány, vissza ért Teru a lopott báránnyal, amit nyersen fogyasztott el.
- Hogy bírod megenni azt a büdös koszos állatot? - nézte undorodva Teru a sült patkányt.
- A bárány talán jobb szagú? - kérdezett vissza Hazel.
- Még mindig jobb, mint a patkány. - mondta Teru továbbra is undorodva.
- Te nem vagy kígyó. - sziszegte Hazel.
- Akkor miért nem nyeled le egybe? - kérdezte Teru.
- Képes vagyok rá, csak szeretnék kulturáltan enni, mint ember koromban. Alig várom, hogy Daisuke kitaláljon valamit és haza jussunk! - sóhajtozott Hazel.
- Éppenséggel tőle jövök. - mondta Teru, majd beleharapott egy hatalmasat a földön heverő halott bárányba.
- Miért nem ezzel kezdted? Mi hír felőlük? Mindent tudni akarok! - faggatta Hazel.
- Daisuke Ronin lett, Hiromi császárné, Sakae elárult minket. - mondta Teru.Ettől a mondattól Hazelnak elment az étvágya is.
- A lány macskája szerint, tudom furcsán hangzik, de ebbe a világba az is beszél, Naoya nem halt meg. Sőt mi több köztünk van. Az örök életet keresi, ami egy bizonyos Kilenc Gaz Folyosón található. Hiromi férjéhez Yoshiki császárhoz tartozott az a tekercs, amiből kiolvastak néhány tárgyat, amit össze kell gyűjteni, hogy haza mehessünk. - regélte Teru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat)
AksiyonA Japán folklorra, mitológiájára alapszik. Hiromi egy monoton életet élő hétköznapi lány, akit sokan levegőnek néznek. Reménytelenül szerelmes az iskola legmenőbb fiú bandájának vezetőjébe. A srác és a banda viszont nem egészen az aminek gondolta...