~¤7.BÖLÜM¤~

12 3 0
                                    

En son herkes sınıfa dağılmıştı.Ben hala Berk ile oturuyordum.Selin ise kıskançlıktan çatlıyordu.Berk tekrar aniden bana sarıldı.
Berk:Neden ayrıldınız?
Alev:Kiminle?
Berk:Tekin dediğin salak var ya.Ondan neden ayrıldın?
Alev:Herşeyi sana anlatacağım merak etme ama şimdi...
Berk araya girdi.
Berk:Hayır şimdi cevap ver.Lütfen.
Alev:Of tamam.Zümral var ya o benim en iyi arkadaşımdı.Daha sonra ise Tekin ile tanıştık ve sevgili olduk.Ama bunu gerçekten istediğimden emin değildim.Herkesin ısrarı üzerine birlikteydik.Ama bir gün onu kıskandığımı fark ettim.Ve yavaş yavaş aşık oluyordum.Ama bu sırada sanırım Zümral de ona aşık olmuş.Ertesi gün bir hediye alıp ona gitmiştim.Ama evde yoktu.Bende her zaman gittiğimiz bir park vardı.Oraya gittim ve onu gördüm.Tam ona seslenmiştim ki onu Zümral ile öpüşürken gördüm.Ve hemen oradan kaçtım.Yani onu tam olarak sevmediğim için unutması kolay oldu.
Berk:Anlıyorum.Ama bunu sana nasıl yapabilir?
Alev:Demek ki gerçekten sevmemiş.Ama ben gerçekten sevecek birini arıyordum.
Berk:O zaman keşke seninle tanışan ben olsaydım asla seni üzmezdim.
Alev:Artık bunların bir önemi yok ve soru sorma sırası bende.
Berk:Sor o zaman.
Alev:Bana bir şey diyecektin.Neydi o?
Berk:Hmm evet.Artık şu kanki işlerini bir aşsak diyordum.
Alev:Nasıl yani?
Berk:Artık arkadaşın değilde aşkın olsam mesela.
Alev:Bilmiyorum.Bunun için bir teklif almam gerek.
Berk:O zaman ederiz.Tamam çıkışta kızlarla kafede.Tamam mı?
Alev:Sormam lazım.Teneffüste sorarım.
Berk:O zamana kadar seni özlerim.Bari bir kerecik sarılayım olmaz mı?

Ahh yine sarıldı.Allahım ben de onu sarılmak istiyorum.Ve anında ona sarıldım.Bana göz kırptı.Ve teneffüse girdik.Kızlara tuvalete gelmelerini söylemek için arkamı dönmüştüm ki Mert Feriştah'ı öpüyordu.Sonra hemen izin isteyip bütün kızlarla birlikte onu tuvalete kaçırdık.
Alev:Size söyleyeceğim birşey var.Sanırım Berk bana çıkma teklifi edecek.Hareketlerinden anlamışsınızdır artık.Hepimizi kafeye davet etti.Gelir misiniz?
Hepsi:Geliriz.
Alev:Tamam öyleyse sıra sende Feriştah ne oluyor?
Feriştah: Mert beni sevdiğini söyledi ve birden öptü.Sanırım ben de ondan hoşlanıyorum.
Ayça:Ne dedim ben? En büyük aşklar kavga ile başlar.
Ve hepimizi bir gülme aldı.Zil çalınca sınıfa gittik ve Berk'e tamam dedim geliyoruz.

Berk:Sana sarılmak ve seni öpmek istiyorum. Ama yapamıyorum.Ama orada bunu yapmak için senden söz istiyorum.
Alev:Eğer çıkma teklifi edeceksen kesinlikle bunları yaparsın.
Berk:Yani cevabın evet olacak öyle mi?

Tekrar bana göz kırptı.Allahım lütfen hemen çıkış zili çalsın.

Unutulmaz Anlar !!!😘😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin