"What ?! Eomma akan berkahwin dengan orang korea ?" Rae Hye masih belum percaya apa yang didengarnya saat ini.
Park Rae Hye yang dikenali sebagai Rae Hye adalah berkacukan Kanada dan korea. Eomma Rae Hye yang dikenali sebagai Puan Park pernah berkahwin dengan orang Kanada suatu ketika dahulu.
" Kenapa ? kamu tak setuju ye ? " Puan Park menundukkan sedikit wajahnya. Dia harus terima apa jua keputusan anaknya.
Puan Park terlalu sayang akan anaknya yang seorang itu. Dia sudah pun melupakan Suaminya yang sudah lama meninggalkannya. Dia harus memulakan hidup baru dan membahagiakan Rae Hye.
" Kita harus tinggalkan Kanada ?"
" Yes. Sudah terlalu lama kita tinggal di Negara Orang. Tiba masanya untuk kita Pulang ke Korea sayang ." Puan Park mencapai tangan anaknya.
Puan Park hanya memiliki Rae Hye. Semenjak Appa Rae Hye mati akibat kemalangan kerana memandu ketika sedang mabuk. Appa Rae Hye bukanlah seorang suami yang baik. Sebab itulah Puan Park mudah melupakannya.
" Macam mana Eomma boleh kenal Dia ?" Rae Hye sedikit keliru . Dia tidak tahu pun Eomma nya bercinta atau pernah bercinta dengan orang korea.
" Dia kawan baik Eomma dari High School lagi"
Rae Hye jadi pendengar untuk Puan Park. Dia tahu apa pun keputusan Puan Park adalah yang terbaik baginya. Dia juga mahukan kasih sayang seorang Appa yang sebenar. Dia harap orang itu adalah orang yang betul-betul baik seperti yang di beritahu Eomma ketika ini.
" Eomma, Rae Hye akan ikut apa sahaja keputusan yang Eomma buat. Asalkan Rae Hye terus bersama Eomma. " Rae Hye memeluk Eommanya dengan erat.
" Gumawo sayang. Eomma janji Rae Hye akan bahagia. Eomma akan pastikan itu. " Ujar Puan Park dengan penuh yakin.
P/S : Please VOTE dan COMMENT 😘