Medya: Basit bir kasabada bulunan sıradan muhafızlar.
Elmas görüş: 2000 ruh, elmas görüş bin metrekarelik bir alanı net görmenizi sağlar üç aşamaya sahip olup son aşamada bu sayı hayal edilemeyecek derecede ileri görüş sağlar ve ek yetenek kazandırır, not: son aşamada bedel ödenmek zorundadır.
Çoklu Dönüşüm: 1750 ruh, Silah, kıyafet ve aksesuar sayılabilecek her eşyaya istenilen şeklin verilmesini sağlayan pasif bir yetenektir, altı aşamaya sahip olup son aşamaya gelindiğinde istenilen aksesuarı büyü gücü ile yeniden şekil verilebilir, bedel gerekmez.
Buz Bıçakları: 2500 ruh, Bıçaktan keskin, kayadan sert ölümcül aktif buz bıçakları yeteneği üç aşamaya sahip olup, ilk aşamada üç adet, ikinci aşamada on, son aşamada ise büyü gücü kadar sayıda bıçak oluşturulabilir, evrimleştirme aktif.
Feng: Kai?
Kai: buyurun Efendi Feng,
Feng: Evrimleştirme ve bedelden bahsedebilir misin? canım.
Kai: Tabi Efen Feng, evrimleştirme: aktif veya pasif bir yeteneğin son aşamasına gelindiği takdirde sistem tarafından verilen görevin yerine getirilmesi istenilir, görev başarı ile yerine getirilirse a/p yeteneğiniz renk şekiş ve güç gibi daha birçok özelliği mutasyona uğrar ilk seviyesine döner, bağzı yeteneklerde seviyesi tekrar artar daha güçlü bir yetenek kazanılabilir, bedel ise sizden istenilen birşeyi sisteme sunmanız, kabulu halinde yeteneği geliştirebilirsiniz.
Feng: Hmm,, sanırım anladım, elmas görüş aslında çok işe yarar düşman yaratıkları daha bana ulaşamadan önce yerini tespit edebilirim fakat tespit etsem dahi daha savaşacak kadar güçlü veya eğitimli değilim o yüzden bu yeteneği geçebiliriz,
Kai: Efendi Feng, almak istediğiniz yeteneği kilitleyebilir, daha sonra satın alabilirsiniz.
Feng: Oha, bak bu güzelmiş elmas görüşü kilitle Kai, ilerde çok işimize yarayacak çok!
Kai: Elmas Görüş kilitlendi, kullanıcı iki seviyede bir arzu ederse kilitli yeteneği satın alabilir.
Feng: Peki güzel güzel, neyse sıradaki çoklu dönüşümü direk pas geçiyorum param veya büyülü bir aksesuarım şuanda mevcut değil hem daha nasıl çalıştıklarını dahi bilmiyorum bunu daha sonra araştırsam iyi olacak, Kai ruh nedir yani para birimi mi? nasıl toplanıyor?
Kai: Efendi Feng, katlettiğiniz canavar, insan, ilahi ve kutsal vs. varlıklardan ruh düşürebilirsiniz düşen ruhu siz göremeseniz de sistem otomatik olarak para kesenize bu ruhları eklemeye başlar bu şekilde alışveriş yapabilirsiniz.
Feng: Peki teşekkürler ponçik, seni çok sevdim lan Kai, tamam tamam konumuza dönelim, buz bıçakları çok işime yarar hele ki daha bir silaha bile sahip değilken kendimi savunabilmem ve avlanabilmem için şuan en güzel yetenek buz bıçakları gibi görünüyor, buz bıçaklarını satın almak istiyorum!
Kai: Buz Bıçakları: 2500 Ruh satın almayı onaylıyor musunuz?
Feng: Evet, onaylıyorum!
İsim: Feng
Seviye: 3
Tevrübe: 25/1000
Yetenek: Buz bıçakları sv1,
Pasif Yetenekler: Cesaret sv2, Kurnazlık sv2
Ruh: 500Feng: Vayy, ruh yazan yer daha önce gözükmüyordu?
Kaş: Efendi Feng, seviyeniz arttıkça daha birçok özellik ünvan vs. kazanacaksınız ve geliştirmek sizin isteğinize kalmış.
Feng: Bakalım Kai şimdilik bana bu ormana en yakın kasaba, köy falan bul aman sen haritasını çıkar bana bir güzergah belirle de adam akıllı birşeyler girsin miğdeme, kurt eti yemekten kusmak üzereyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternal Magician [DÜZENLENİYOR]
FantasíaYeni bir dünyada ikinci bir şansa kim hayır diyebilir? o demedi zaten seçenek sunulmamış doğrudan emir verilmişti, ya güçlenecek kendisinden beklenilmeyen bir güç yaratacak ya da ezik olarak öldüğü dünyasında ki gibi ezik olarak ölecek. • • • • • • ...