Halloween

544 5 2
                                    

1. Igen, de... Nem tudom, hogyan szerezhetnénk be.

a, Fel kell hívni a polgármesteri hivatalt.. Náluk talán vannak olyan információk, amikkel előrébb juthatunk. ->HELYES VÁLASZ!!

b, A legjobb az lenne, ha elmennénk a helyszínre, és a saját szemünkkel néznénk meg.

c, Küldenénk egy engedélykérő levelet a kastélyba vagy megnézhetnénk a telefonszámot a telefon könyvben.


2. Akkor mi legyen?

a, Nincs más választásunk. Megpróbáljuk benyomni az ajtót, és ha kiderül, hogy mégis van bent valaki, akkor megmondjuk, hogy lakatlanak hittük az épületet és lenézést kérünk.

b, Megpróbálhatnánk bekiabálni talán csak nem hallották a kopogást. 

c, Hagyhatnánk itt valamit, amivel kitudjuk deríteni, hogy jár-e erre valaki. Aztán pedig holnap visszajöhetnénk ellenőrizni. ->HELYES VÁLASZ!!


3.Egy erősebb rúgástól ki kell nyílnia.

a, NE! ->HELYES VÁLASZ!!

b, Hozhatnánk egy kést a konyhából, és azzal megpiszkálhatnánk a zárat. Így nem törjük be az ajtót.

c, Ha kiderül, hogy egy egy szoba.... vagy fürdőszoba... Próbáld meg, de csak óvatosan. 


4.

a, Nem, nem szeretném ha itt lenne a buli. Nem érzem itt jól magam.

b, Ez a hely nagyon király szervezzük ide!->HELYES VÁLASZ!!

c, Kicsit jobban körül kellene nézni, hogy dönteni lehessen. 


5. Nem, úgy értem, hogy elmozdult... elmozdították.

a, Haha! Csak a képzeleted játszik veled, Yeleen. ->HELYES VÁLASZ!!

b, Ha ezzel akarsz meggyőzni minket, hogy máshol legyen a halloween késő, szavaztunk!

c, Egy elmozdult kép még nem jelent túl sokat.


6. Igen... de ahhoz kicsi, hogy egy csapat egyetemistát mindennel el tudjunk látni, nem gondoljátok?->HELYES VÁLASZ!!

a, Nem, ha hívunk személyzetet... Szakácsot, és hasonlókat, akik intézik a konyhát!

b, Süti, édesség, halloweenre tökéletes! ->HELYES VÁLASZ!

c, Készíthetnénk tésztasalátát és puncsot! Egyszerű és minden ízlésnek megfelel!


7. Van valaki a kastélyban!

a, Dehogy... biztos letetted valahová, miközben sétáltál.

b, Menj, nézz körül, addig mi megbeszéljük, hogy mi legyen a kajával, jó?-HELYES VÁLASZ!!

c, Előbb a kép, most a telefon... Úgy tűnik a frászt hozza rád ez a hely.


8. Igen, és még ez a régi könyv is a középkori folklór éjszakai lényeiről.

a, Zaidi tanár úr, mi van abban a könyvben...  Amelyik az elátkozott házról szól?

b, Miről szólnak Poe művei?

c, Egy könyv a középkori folklór éjszakai lényeiről? ->HELYES VÁLASZ!!


9. Ki akarja felpróbálni?

a, Nem túl jó ötlet. Ezek nem a mi ruháink, ott kellene hagynunk őket.

b, Nem mindenkire jók, de tény hogy adhatnak ötleteket egy beöltözős bálhoz. ->HELYES VÁLASZ!!!

c, Én! Ezt az aranyozott szettet felpróbálnám! Olyan selymes!


10. Dehogy, talán csak egy ablak nyílt ki.

a, Igen, jobb lenne, ha valaki megnézné.

b, Megyek, megnézem, mindjárt jövök.

c, Menjünk, nézzük meg együtt!->HELYES VÁLASZ!!


11. Huzathoz képest elég erős hang... És, azt hiszem, zongora hangját is hallottam...

a, Csal nem fogunk elmenni, amíg ki nem derítettük, mi folyik itt! Gyerünk, vissza az alagsorba!

b, Úgy emlékszem, láttam egy szobát zongora is volt.. Jobb lenne, ha mennénk és megnéznénk.

c, Jobban szeretnék hazamenni... Itt nem érzem magam biztonságban.->HELYES VÁLASZ!!


12. Már így is sok időt töltöttünk itt!

a, Vissza kell mennünk az emeletre, és meg kell keresnünk, nincs más választásunk.->HELYES VÁLASZ

b, Ha tényleg kiment... akkor nekünk is ki kellene menni, hogy megtaláljuk.

c, Talán felhívhatnánk...


13. Ne késlekedjetek, vigyázatlanságunk romlásba visz bennünket. Ki kell jutnunk a feneketlen mélységből.

a, Talán ennie kellene, lehet, hogy hirtelen lement a vércukra...

b, Hívnunk kell a mentőket! Most!

c, Most, hogy megvan Alexy, menjünk, lehet, hogy orvosra van szüksége... ->HELYES VÁLASZ!!

AJÁNDÉKKÉPEK

AJÁNDÉKKÉPEK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Csábításból jeles megoldásokWhere stories live. Discover now