~¤8.BÖLÜM¤~

9 2 0
                                    

    Çıkışta

En sonunda çıktım.Berkler bizden önce gitmişti.Bizde kızlarla birlikte kafeye doğru gidiyorduk.
Ayça:Şimdi Berk benim eniştem olacak öyle mi?
Alev:Bende senin görümce gibi birşeyin sanırım.
Ayça:Ohaa aynen.
Feriştah:İlaydaaa şimdi biz rafa mı kalktık?
İlayda:Sanırım evet.
Alev:Yok be canım.Sadece iki dalga geçtik diye sizde.Hmm işte geldik.

İçim içime sığmıyordu.O sırada Emre geldi.Ayça'ya göz kırptıktan sonra bize birşey söyledi.Ama anlamadım.
Emre:Haydi kızlar siz benimle gelin.Alev sende beş dakikaya girersin.Tamam mı?
Alev:Hmm.....
Emre:Aleeev!Duyuyor musun?
Alev:Efendim?
Emre:Biz gidiyoruz.Sende 5 dakikaya girersin diyorum.
Alev:Hmm.Tamam.
İçim içime sığmıyordu.Tamam artık 5 dk olmuştur.Gireyim...

Bu sırada içerde

Ayça:Geliyor çabuk olun.
Berk:Biz hazırız.
Feriştah:Tamam bende hazırım.
Barış:Bizde İlayda ile hazırız.

Alev'le devam

Allahım işte giriyorum.
Berk:Ben ömrümün geri kalanını hayatımın en büyük mucizesiyle geçirmek istiyorum. Benimle  çıkar mısın? Köprü yaptırıyorum gözlerinden gözlerime yardım eder misin, nakil yaptırıyorum kalbinden kalbime beni dinler misin, seni gördüm çok beğendim benimle gezer misin, sana çıkma teklifi ediyorum kabul eder misin?
Hepsi:Wowwww.
Kızlar:Bir siz böyle olamadınız.
Berk:Cevap?
Alev:Nutkum tuduldu sözlerin karşısında .Aşkı anladım senin sayende.Evet soruyorum yardım eder misin sende sonsuza dek seninle evet dememde.
İlayda:Wow ben şok.Kızın kafiye gücü birden artıverdi.
Berk:Seni seviyorum Alev.Sonsuza dekte seveceğim.Artık sevgilim olduğuna göre sözünü tutabilirsin.

Hiç utanmadan gerçek aşkımın dudaklarından öptüm birçok kez.Sarıldım ayrılmayacasına.Ta ki nefessiz kalana kadar öptüm onu.
Günün devamında abim ile Berk'i tanıştırmak için bir program ayarladım ve abimle sevgilisinin yanında herkesi yemeğe davet ettim.En güzel elbisemi giydim ve beklemeye başladım.Abim ve Açelya geldi.
Kerem:Oo kimmiş bu güzellik?
Açelya:Tabi ki bir yıldız.
Kerem:Hiç sönmeyecek bir yıldız.Ee kızlar nerede?
Alev:Hepsi gelecek ama daha fazlasıyla.
Kerem:Ne demek oluyor bu?
Alev:Kızlar gelince anlarsın.

Sonra onlara bahçede romantik bir yer bulup oturttum.Tam gidecektim ki.
Kerem:Nereye gidiyorsun?Bir abinle sarılmadın bile.
Sonra ona sarıldım ve öptüm.
Aniden kapı çalınca kapıyı açmaya gittim.Berk en öndeydi.Dudaklarından bir buse alıp onu içeri aldım.Sonra herkesi içeri davet ettim.Herkesi bahçeye çıkardım ve abime sarılıp öptüm.
Berk sanırım buna biraz bozuldu.Ama söyleyeceklerimden sonra zaten rahatlayacaktı.
Alev:Berk bak bu abimm.Abi bu da benim sevgilim Berk.
Kerem:Sevgilim derken?Ne zamandan beri?
Alev:Sabahtan beri.
Berk: Memnun oldum.
Kerem:İyi bir çocuğa benziyorsun.Sakın onu üzeyim deme karşında beni bulursun.
Berk:Merak etme.Elbette ki onu üzmem.

Unutulmaz Anlar !!!😘😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin