Розділ 2."Перший день"

879 41 2
                                    

Проснулася я не від будильника,а від стуку у двері.Поглянувши на годинник,я зрозуміла що зараз 7 ранку.Кому потрібно мене будити.Встала я тяжко,але встала.Відчинивши двері я побачила його.Любов мого життя.Тарас.
-Доброго ранку,дюймовочка,-обійнявши, сказав середнього росту брюнет,років 15 ,-як спалося?
-Доброго,-позіхаючи,відказала я,-нормально,до того моменту,поки ти не постукав.
-Чого така зла?-запитав Тарас.
-Бо 7 ранку!-майже не закричала я.
-Гаразд,гаразд,-підійнявши вгору руки,сказав він,-який у вас перший урок,якщо не секрет?
-Не секрет,-сівши за стіл,відповіла я,-рунологія.
-Ну ясно,ясно,-сказав Тарас,-ти одягайся,тому що в піжамі я не думаю що буде розумно піти на свій перший урок.
А й справді,я ще в піжамі,це ж логічно,я щойно проснулась.
Поцілувавши мене у щоку,Тарас вийшов з кімнати,а я сиділа за столом і червоніла.

*       *        *       *        *        *       *        *

Одягнувши біле,до колін,плаття та чорні босоніжки,я пішла до себе у клас.Зайшовши в шкільний корпус,знову роздоріжжя.Праворуч-клас для хлопців,ліворуч-для нас,дівчат.Прямо директорська.
У нашому класі все простенько 2 ряда парт,по 4 парти у кожному.Дошка,шафи,кілька картин.Простий клас.
Я прийшла перша,і сіла за першу парту перед вчительським столом.Всі цю парту бояться,не розумію чому.
Нарешті всі зібралися,і за учительським столом з'явилася мініатюрна  жіночка років 37,із темним волоссям.
-Доброго ранку,учні,-суворим голосом привіталася вона,-від сьогоднішнього дня я буду вас вчити,як розрізняти руни.
-Ого,-загорланив наш клас.
-Почнемо урок,-відповіла жінка,-називайте мене пані Ізабелла.І так,почнемо.
Руни вживалися як письмо та для ворожінь на германських землях із початку нового літочислення аж до 1800-х рр., в останній період лише за особливих потреб.
Найстарші рунічні написи писалися старшим футарком, що складається з 24 знаків і вийшов зі вжитку у часи вікінгів.
У магії руни використовувались для того,щоб зашифрувати якісь закляття,для амулетів.
Сьогодні більша частина фей,магів,відьом та інших магічних рас не розуміють руни,тому нам потрібно було відновити рунологію.Хтось з вас розуміє руни?-запитала нас пані Ізабелла.
Мертва тиша.
-Всё з вами ясно,-сумним голосом сказала учитель,-я дам вам пергамент,а ви постарайтесь приблизно зрозуміти що там написано та перевести на нашу мову.
Нам роздали по листочку пергаменту,і всі старалися щось зрозуміти,але у мене в голові крутилися одні фрази "зазирни в середину" я не зрозуміла що це означає,але коли придивилася до рун,то розрізнила в них щось на подобі закляття,яке виглядало так:

"Нехай пропаде все що колись було,
а на його місці з'явиться нове,
Солодкої зради наче не було,
та не сховаєш ти всієї правди,
яка випливе зараз"
 
Його я записала на листочок,і провела зверху рукою,у другій руці з'явився такий самий надпис,як і рунами,так і нашою мовою.
Перший листочок я віддала учительці і вона була у повному шоці.
-Ти переклала слово в слово,такого бути не може,ніхто крім одної людини не зміг його перекласти.Хто твоя мати?-запитала пані Ізабелла у мене.
-Я не знаю,я жила без батьків,-спокійно відповіла я.
-Просто можливо що ви з тою людину родина.Усе урок закінчено,ті хто не переклав,прошу вас перекласти,-сказала вчитель,і хлопнувши у долоні розчинилася у повітрі.
Це лише перший урок.ПЕРШИЙ.А вже стільки нового.

Алхімія пройшла доволі спокійно.Ми вивчали усілякі зілля.Виявилося що драконяча кров дуже рідкісна,адже майже всі дракони вимерли.

*        *       *       *       *       *       *       *

Обід ми з дівчатами пропустили.А хлопцям повезло більше,у них 3 уроки.
На вечері зібралися усі.Вечеряли ми картоплею та пончиками.
Поговорили,обсудили цей день і усі розійшлися по кімнатах.Коли зайшла до своєї кімнати,згадала про люк у підлозі.Відкривши його,виднілася драбина  униз.Було темно.Щоб стало трішки світліше,я запалила вогонь у себе на руці.Це була величезна кімната із дверима.Зайшовши у одну з кімнат,я побачила мати та боксерську грушу,одразу зрозуміло,що це спортзал. Ще було кілька кімнат.Спальня,пуста кімната,ванна та кімната з порталами, але нажаль знищеними.
Я піднялася до себе в кімнату.Переодягнувшись,одразу заснула.Це лише перший день.А емоцій аж забагато.Особливо та кімната.Що вона із себе представляє.Чому саме у моїй кімнаті?Багато питань,відповідей немає.

Магія дракона.Вогонь.Книга 1Where stories live. Discover now