Cecilies synsvinkel.
Jeg sad inde i stuen, mens Calum var kørt ud efter Ashton. De skulle åbenbart være sammen. Jeg sad og læste min bog da det bankede på døren. Balder gøede som en i helvede, hvordan får man en hund til at stoppe med sådan noget? Jeg lagde bogen fra mig og gik ud til døren for at åbne. "Har i fået hund?" Sagde personen. Jeg kiggede op på ham, "ja, det var Calums lille overraskelse til mig" sagde jeg og lavede gåseøjne. "Er du ikk bange for dem?" Spurgte han. "Jo, men kom ind. Jeg tror ikk han bidder" grinede jeg. Vi satte os på sofaen i tavshed. Balder legede med sine legeting. Damn jeg skal lære noget mere om hunde.
"Hvad skal der egentlig ske med os?" Hviskede han. Jeg kiggede op på ham og tog hans hånd. "Det ved jeg ikk" sagde jeg. "Hvorfor har du også lige Calum?, jeg savner dig så meget" jeg stirrede ind i hans perfekte blå øjne. Da Calum og Ashton kom brasende ind af døren. "Skat, vi er hjemme. Se Ashton det er Balder" Vi rejste os hurtigt op og gav slip på hinandens hænder. Calum kom ind i stuen efterfulgt af Ashton. "Hvad laver han her?" Sagde Calum og kiggede på ham. "Niall og jeg har da også ret til at være venner?" Sagde jeg. "Det siger jeg heller ikk i ikk må. Men han er farlig, så du ikk hvad han gjorde sidst?" sagde Calum. Calum kom over mod mig. " jo, jeg så det udmærkede godt. Men mennesker laver fejl, og rigtig mange af dem. Men man skal aldrig dømme dem. Niall er ikk mere farlig end du er." Der blev helt stille indtil Calum gik helt op i hovedet på mig. "Så tag ham, vi alle ved du vil have ham" jeg gispede og det gjorde de andre også. "Hvad mener du?" Sagde jeg. "Jeg ved godt at i kyssede for to uger siden. Du fortalte mig det ikk." Han grinede. "Smut med dig, jeg har ikk brug for stikkere" sagde han. Jeg sværger at med den sætning jeg fik fyret i ansigtet kunne dræbe halvdelen af Amerikas befolkning. "Slår du op med mig?" Græd jeg. "Ja, vi allersidste at det alligevel ikk ville holde" sagde han. Hvor ubehøvlet. "Flyt dig" sagde jeg til Calum. Han flyttede sig, og jeg gik ud i gangen og tog mine vans. Inden jeg gik ud af døren kunne jeg høre Niall inde fra stuen. "Calum, det der var slet ikk cool" sagde han. Niall beskyttede mig. Sødt alligevel. Men jeg gik direkte ud til min bil, og kørte. Jeg vidste ikk hvor jeg skulle køre hen jeg kørte bare.
_____________
Hey guys! Undskyld for ikk at have opdateret i lidt tid. Jeg har haft travlt. Til jer der spørg, ja det er mig på billedet. Det skal også forstille Cecilie i bogen. Badadadam! Jeg sætter stor pris på alle kommentarerne, i er så dejlige. Men følg mig hvis i ikk allerede gør det. Jeg elsker jer😚
KAMU SEDANG MEMBACA
Live while we're young [1D & 5SOS]
Fiksi PenggemarCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv