1kapitola-Casting.

93 3 1
                                    

Zase další z nudných dnů ve škole.Prázdniny sotva zkončily a už píšeme test z fyziky.Fyzika,bože proč existuje fyzika?! Z mého přemýšlení mě vytrhla až učitelka: "Meghan,řekni nám jak to má být" zeptala se. "Cože?" Vyhrkla sem na ní svým odrzlím tónem.
Jen prokroutila očima a pokračovala ve výkladu.
Ano znala mě moc dobře,ví že neposlouchám.A už to radši neřeší.
"Meg" pošeptala mi moje nejlepší kámoška -Nela.(ano Meghan Jackesnová a Nela Grinchová,podle kluků dvě nejhezčí holky na škole a podle jedné poloviny holek "namyšlený krávy" a podle té druhé; "královny školy" nebo "celebrity"jo to jsme my..)
Tady,Dereck ti posílá nějaký psaníčko.ušklíbla se na mě.
Na tom "psaníčku" ve skutečnosti to byl kousek zmuchlaného,vytrženého papíru ze sešitu fyziky,bylo napsané: Ahoj Meg,nepůjdeš semnou dneska na fotbal,vlastně šla by jsi se kouknout na můj zápas? Dereck.
Usmála sem se. Dereck sladkej blonďák s hnědýma oči co je kapitán našeho fotbalového týmu,chce ho snad každá holka na škole.On chce mě..Jo vím že to zní namyšleně,nemyslím to tak.
"Zve tě na rande?" Šťouchla do mě Nela. "Jo asi jo"usmála sem se na ní.
"Musíš jit!" Vyhrkla na mě.
"Vždyť já půjdu" Mrkla sem na ní,pak jsem se otočila dozadu kde seděl Dereck a usmála sem se na něj.
Potom už zazvonilo.
Všichni se jako každý den vyvylili ze třídy jak stádo volů a utíkali na oběd.
--NA OBĚDĚ--
"Mňaamka fakt mňamka" zašilhala očima Nela když viděla dnešní oběd -Něaké převařené brambory s nastrouhanou mrkví a mletým masem.
Jenom se se zachychtla když sem viděla jak se Nela tváří.
Sedly jsme si (jako vždy) ke stolu u oken.
"Hele támhle jsou ty kurvy" jenom jsme zaslechly šeptajici si holky které procházely kolem nás.
Za těch pár let už jsme si na to zvykly i na to že se námi občas přijde něaká holka která s nama chce fotku,nebo s nama chce mít projekt atd.. A dokonce jsme si zvykly už i na to že nam každý den chodí smsky od různých kluků.Ano teď si asi myslíte jak máme děsně "DOKONALEJ" život protože jsme celkem hezký,oblíbený,bohatý...ale tak to není naše životy nejsou zdaleka dokonalý.Každá máme svoje problémy...
Třeba Nele se teď rozvádějí rodiče a ona to nese moc těžce a jeste hůř nese to že její otec už má přítelkyni která s nim čeká dítě.
A já mám problémů víc..
Ten první je že ačkoliv můj taťka vydělává dost peněz je pořád někde pryč,domů přijede třeba až po měsíci,moc mi chybí,mamka taky často není doma.Nebo to že můj starší bratr teď půjde kvůli jeho úrazu na dost těžkou operaci..
Zkrátka naše životy rozhodne dokonalý nejsou.
Ale teď se vrátíme zpátky k obědu.
"Meghan proč jsi vlastně včera nesla na to rande s Johnem.?" Zeptala se Nela
"Víš Nel..já se s takovýma jako on nezavazuju"
"A jo už vím kouři,pije a někdy si i zahulí..To kdyby věděl tvůj táta tak te asi přerazí"koukla na mě.
"Jo přesně tak"odpověděla sem
"Meg,to jsi vážně taková tatínkova holčička? Ja mam tvýho tátu fakt ráda,ale do tohohle ti mluvit nemůže" řekla mi.
"Víš taťka je ten nejúžasnejsi táta,víš jak mi chybí..a v tomhle ho proste budu respektovat" odpověděla jsem jí.
"A mamku respektovat nebudeš? Taky ti zakázala jít na ten Casting pro tu modelingovou agenturu a ty tam zítra půjdeš!" Zvedla obočí.
"To je něco jinýho a jo pujdu tam" Mrkla sem na ni a pustily jsme se do jídla.
--VEČER---
Je 21:00 a pravě mi volá Nel.
"Tak co jakej byl ten Dereckův zápas"ptala se.
"Ale jo fajn"řekla sem.
"Meg,mám otázku: vážně chces jít zitra na ten Casting?" Zněla nervózně.
"Jo už sem říkala že chci" odvětila sem.
"Tak dobře budu tvůj doprovod když už,jo?""
"Jo budu ráda"smála jsem se na telefon jak idiot.
"Když kámošky na pořád,tak ze vším všudy"už zněla v klidu. "a už jdu Meg,tak dobrou zlato"
"pá" řekla sem a položila mobil.
"Už se musím jít: umýt,umýt si vlasy,dát si pleťovou masku,nalakovat si nehty a nakonec si dát natáčky.Zítra proste musím postoupit... modelka chci být už od malička..a chci pro to udělat všechno." Aha,už mluvím sama pro sebe...
Jeste rychle jsem se koukla na podmínky castingu..
-musi mi byt vic jak 15.To mám✔️
-musím mít 165 a více cm.Mám 166✔️
-Moje váha nesmí přesahovat 60kg. to je taky v pohode✔️
A žádné míry na pas,stehna atd tu ani nejsou...
Snad to dopadne dobře.Teda MUSÍ to dopadnout dobre....

To je pro zatím vše)) snad se vám to bude libit😊

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 05, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Maybe,Yo are my angel.Kde žijí příběhy. Začni objevovat