Επεισόδιο 16 Ο Άρης

150 15 1
                                    

Ήμουν στο κρεβάτι ακόμα δεν είχα ξυπνήσει κρατούσα το βιβλίο που διάβαζα απο εχθές στην αγκαλιά μου όταν ξαφνικά ακουσα το ξυπνητήρι και πεταχτηκα απο τον γλυκό ύπνο μου.

Μισώ το ξυπνητήρι, το έκλεισα με βιαστικές κινήσεις και έκλεισα ξανά τα μάτια μου.Μετά απο λίγο όμως το ξυπνητήρι χτύπησε ξανά, ήξερα οτι θα το κλείσω και θα κοιμηθώ.

Αναστέναξα, τεντώθηκα, έτριψα λίγο τα μάτια μου και σηκώθηκα.Είχα σχολή οπότε ντύθηκα βιαστικά, βάφτηκα και πήγα κάτω για πρωινό.

Δεν ήθελα να αφήσω τον Jacob, γιατι πάντα κάτι μέσα μου, μου έλεγε οτι δεν είναι τόσο κακός όσο δείχνει, ή μάλλον είναι απλα η φαντασία μου.

Η Rachel ηταν ήδη στην κουζίνα και έπινε καφέ, τεντώθηκα ενω πλησίαζα και εκείνη μου χαμογέλασα.

"Καλημέρα Cupcake" είπε η Rachel και μου έδωσε την κούπα με τον καφέ μου.

"Καλημέρα..." Είπα με τα μάτια μου να τα κρατάω με το ζόρι ανοιχτά, ουτε να έσκαβα δεν θα ήμουν τόσο πτώμα όσο ένιωθα.

"Πως και τόση καλή διάθεση;" ρώτησα ενω κάθισα απέναντί της και πίνω μια γουλιά καφέ, οι ακτίνες του ήλιου να φωτίζουν μπαίνοντας μέσα απο το παράθυρο στην κουζίνα.

"Θα βγώ με τον Leon" είπε χαλαρή χωρίς χαμόγελο αυτη τη φορά, τον θέλει είμαι σίγουρη, αλλα φυσικά και είναι δύσκολη, ομως εμένα δεν με ξεγελάει.

"Γι αυτό χαμογελάς και κοκκινίζεις" χασκογέλασα και τρώω λίγο δημητριακά

"Εγώ;Δεν πας καλά" κούνησε το κεφάλι της αρνητικά και σταύρωσε τα καλλίγραμμα ψηλά πόδια της, είναι πανέμορφη.

"Οτι πεις" χαμογέλασα πονηρά κοιτάζοντάς την ειρωνικά, δεν με ξεγελάς εμένα μωρή.

"Σκάσε και λέγε, για τον Jacob" τόνισε και παραλίγο να πνιγώ, δεν γίνεται να λέει απότομα το όνομά του θα πάθω τίποτα.

"Γιατί;" ρώτησα και πίνω καφέ για να φτιάξει ο λαιμός μου, θα πεθάνω κάποια στιγμή και δεν θα με προλάβουν, μην λετε απότομα το όνομά του.

"Τι γιατί;Τα χείλη σου ειναι πρησμένα μωρή, ποιος άλλος να σε έκανε έτσι;" χασκογελάει πονηρά η Rachel και γούρλωσα τα μάτια μου κοιτάζοντάς τη, δεν είχα ιδέα, εχθες το βράδυ δεν με κοίταξα στον καθρέπτη...

"RACHEL!" την μαλώνω θιγμένη, τι λεξιλόγιο είναι αυτό, ήμαρτον, νομίζω πως υπερβάλλει.

"Τι;;" χαμογελάει πονηρά παριστάνοντας την αθώα και τρώει μια φρυγανιά χαλαρά, σαν να μην πέταξε μια βόμβα.

Shades of BlackTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon