-Oooooo evvettt.
Kitabi bitirdikten sonra boyle bağiriyordum. O gün keyfim yerindeydi; çunku Lucy'ye sonunda çikma teklifi etmeye karar vermistim. Ama bunu nasil yapacagimi planliyordum. Sonunda aklima bir fikir geldi. Nefret ettigim kardesim Brine'dan bizi ıssiz adaya birakabilecek bir helikopter ayarlamasini istedim. O da kabul etti. Vakit geldiginde Lucy ile bekleme noktasindaydik. Heli biraz gecikti ama bunun nedenini helinin icine girince anladim. Kardesim Brine gezimizi mahvetmek icin bizimle geliyordu. Ama bunu umursamamaya calistim. Uzun sure sonra adaya yaklasmistik. Tam o anda aklima bir fikir geldi.
S: Hey cocuklar adaya parasutle atlayalim mi ??
B: Iıı bunun pek iyi bir fikir oldugunu sanmiyorum abi.
L: Ayyy cok guzel olur hadi yapalim.
Lucy'nin fikrimi begenmesine sevinmistim ama Brine cok endiseli davranmisti. Ama onu saniyeler icinde unuttum, cunku adaya varmistik.
S: Pekala 3, 2, 1
Ve atlamistik. Ben profesyonel bir bicimde inis yapmistim. Ama Lucy'ye baktigimda parasutunu acmamisti hala ve gozlerimin onunde denize dustu. Dehsete kapilmistim. Nedeni ise yuzme bilmiyordu. Bende bilmiyordum. Orda, denizin kiyisinda kala kaldim. Sonra kafamda şimsekler çakti. Brine neredeydi ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HeroBrine
AdventureBir MineCraft hikayesi... Bir MineCraft efsanesi olan HeroBrine'ın gercek hikayesidir.