Παράνοια, μια απλή λέξη με τόση τρέλα στα απόκρυφά της. Ένα συναίσθημα που όλοι έχουν ζήσει ,ακόμα και για δέκα λεπτά στη ζωή τους .
Μια λέξη που πηγάζει και δυναμώνετε από τον έρωτα και την απόλυτη ηδονή .
Είχε αρχίσει να βραδιάζει , για άλλη μια φορά . Δύο μέρες μετά τη συνάντησή της με τον Στέφανο και ακόμα να συνέλθει , στο κάτω κάτω της ζήτησε κάτι παράλογο
Ο ήλιος είχε αρχίσει να εξασθενεί πίσω από την απόλυτη συμμετρία των λόφων ,και πλέον τα χρώματά του τα παραχωρούσε στον σκούρο ουρανό και το πορσελάνινο φεγγάρι .
Ήταν η αγαπημένη της ώρα και όπως συνήθως αγνάντευε τη μαγεία που γινόταν από την φύση στο μπαλκόνι της παρέα με τα τσιγάρα και το βιβλίο της . Για κάποιο λόγο όμως σήμερα δεν ήθελε το βιβλίο ,αλλά είχε ανάγκη από μια τρυφερή αγκαλιά ,ένα άγγιγμα και δύο μάτια που αντί για το ηλιοβασίλεμα θα θαύμαζαν εκείνη.
Τα πράγματα είχαν γίνει πολύ μελοδραματικά στο μυαλό της και αυτό δεν ήταν καλό . Έπιασε τον εαυτό της να τον σκέφτεται και τον μάλωσε για αυτό .
Από τη μία αυτός ο γοητευτικός και δυναμικός νεαρός της είχε σαγηνεύσει ,από την άλλη όμως δεν θα επέτρεπε στον εαυτό της να το παραδεχτεί μπροστά του
Ένιωθε σαν έφηβη που ερωτευόταν για πρώτη φορά .
Το κινητό της δονήθηκε και παρά την επιθυμία της να βγει από το σπίτι για να μην σκέφτεται ήξερε πως το άτομο που έστελνε το μήνυμα ήταν το πιο ακατάλληλο
<< Σε μια ώρα θα περάσω να σε πάρω , περιμένω την απάντησή σου !
Στεφ.>>
Και ένα χαζό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της .
'' Ολίβια μα τι έχεις πάθει ?'' αναφώνησε στον εαυτό της ενώ ετοιμαζόταν .
Για άλλες κοπέλες μπορεί μια ώρα να μην έφτανε όμως για εκείνη ήταν υπέρ αρκετό .
Ντυμένη στα μαύρα με ένα δερμάτινο μπουφάν , περίμενε στην εξώπορτα του σπιτιού της τον νεαρό αγόρι που της είχε κλέψει το μυαλό .
'' Σήμερα θα βάλω ένα τέλος σε όλο αυτό '' ψιθύρισε πάνω από το κινητό της
Ήταν αποφασισμένη να κερδίσει την μάχη που είχε βάλει με την ίδια και να βάλει επιτέλους τα πράγματα σε μια σειρά
Τα δυνατά φώτα από ένα πανάκριβο αμάξι της τράβηξαν την προσοχή και προφανώς ήταν εκείνος με την επιθυμία να αναδείξει τα πλούτη και τη δύναμή του .
YOU ARE READING
Ολίβια
RomanceΜόνο και μόνο με τα λόγια του μπορούσε να ερωτευτεί εκείνη. Της έδωσε όνειρα που η ίδια δεν είχε καν φανταστεί . Της υποσχέθηκε μια μέρα , τι κι αν δεν τήρησε ποτέ την υπόσχεσή του. Ήθελε να αγαπήσει κάποιον σαν και αυτόν και τώρα που είχε την ευκαι...