Alev:Offf!Hala bulamadık.
Berk:Merak etme.Buluruz.
Barış:Aynaların olduğu yere baktınız mı?
Alev:Öyle bir yer mi var?
İlayda:Evet.Bilmiyormuydunuz?
Berk:Hayır bilmiyorduk.
Alev:Hadi bakalım o zaman.Aynaların yanındayız.Ya içerde değillerse diye içeri girmeye korkuyorum.Ama Berk beni içeri girmem için ikna ediyor.Allahım lütfen orada olsunlar.
Evett.Buradalar.Ama konuşamıyorum.Çünkü bütün aynalarda Mert ile Feriştah'ın öpüşmesi var. Bir bakıyorum herkes birbirini öpüyor.Daha sonra ise Berk'te beni öpmeye başlıyor.Ama tam o sırada Feriştah gülmeyle karışık bağırıyor.
Feriştah:Ama yaa!Bu benim günümdü.
Alev:Gülmesene yaa!!
Berk:Kaç saattir sizi arıyoruz haberiniz var mı?
Mert:Nolmuş yani?Sevgilimiz olabilir dedik yaa.
Berk:Bir daha böyle bir şey yapma sakın.
Feriştah:Tamam yaa yapmayız.
Alev:E o zaman hep birlikte bende kalsak olur mu?
Berk:Bana uyar.
Kızlar:Bizede uyar.
Mert:Ben gelmesem.
Alev:Aa Mert yapma böyleee.Koşup Mert'in sırtına atladım.
Berk anında
Berk:Noluyor yaa.Hiç bana böyle şeyler yapmıyorsun.
Mert:Burada kapı gibi kuzeni var.
Alev:İstersen sanada atlarım.Ama kucağına.
Berk:Bana uyar.Ama istediğimi yaparım.
Alev:Bak ona söz veremem.
Berk:O zaman sizde kalıyoruz dedin.Ve artık hepimiz kalıyoruz.Yani sende benimle uyuyacaksın.Olur mu?
Alev:O zaman herkes birlikte yatsın.
Ilayda:Emin misiniz?
Barış:Bana uyar.
Barış İlayda'ya çapkın bir bakış attı.Ve onu öptü.
~Evde~Herkese odalarını gösterdim ve odama geçtim.Berk peşimden geldi ve beni kucağına alıp odaya götürdü.Kabinde üstümü değiştirdim ve Berk'e de bir pijama verdim.O da önümde tişörtünü çıkardı ve gözlerimi kapattım.Tam o sırada bana sarıldı.Kokusunu içime çektim.Çok güzel kokuyordu.Onu öpmeye başladım.Sonra birden boynumu öpmeye başladı.
Alev:Daha ileri gitmesek mi?
Berk:Ben birden dayanamadım sen öpünce.
Alev:Özür dilerim sadece senin kokunda boğulmak istedim bir anda ve öptüm.Sonra Berk kabine gitti.5 dk içinde geldi ve yatağa girdik.Onun kokusunda huzur içinde uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Anlar !!!😘😍
RomanceBazı unutulmaz anlar vardır. Peki gelin bizde hikayemizin güzel karakterinin başından geçenler neymiş öğrenelim ..😘😘