Belki hiç yaşamadım yanlızlığı ,
Belkide tatmadım tek kalmayı.
Şimdi anlıyorum ...
Asıl yanlız kaldığın zaman ,
Kendini terk ettiğin zamandı...( yazarın anlatımıyla)
"Alya ! Lütfen aç gözlerini lütfen hadi bak yıldızlar çok güzel parlıyor."
Yağmur sisli havanın içinde baygınlaşan Alya ' yı uyandırmaya çalışıyor . Alya kendinde olmadan ne dediğini bilmeden cevap verdi.
" akşam mı oldu? A-ama çok karanlık yıldızları bile göremiyorum ."
" uyandığında göreceksin , hadi aç gözlerini ."
Yağmur karşıdan geleni yakınlaştığında görebildi ."Rüzgâr!"
" Yağmur? . Alyaa! " Rüzgâr daha sonra Alya ' nın baygın bi hâlde olduğunu görünce ne olduğunu sorarcasına Yağmur'a baktı .
" servis kaza yapmış bizde yürüyelim dedik ve bi anda bayıldı lütfen yardım et!"
Rüzgâr'ın yanında Alya' nın sınıfından Emirhan ve Deniz vardı .
" Emirhan al bu telefon numarasını ara hemen!"
Yağmur Rüzgâr' ın neden yanında yabancı bir telefon numarası taşıdığını anlamadı . Sonuçta yabancı telefon numarası olmasaydı kendi telefonunda kayıtlı olurdu diye düşündü . Ama böyle bir durumdakimseyi sorgulayacak vakti yoktu.
"Rüzgâr al .""Alo. Evet evet benim buraya gel hemen hadi!"
Kimse bu yabancı telefon numarasını anlamadı ne Yağmur ne Deniz ne de Emirhan. Ama kimse sonuçta yerde baygın bir arkadaşı yatarken birbirini sorgulamaz.
Yağmur Deniz'in yardımıyla Alya' yı hafif kaldırdı . Bir araba geldi ve tam yanlarında durdu bu Rüzgâr'ın telefonda bahsettiği kişiydi . Rüzgâr ,Emirhan' a kapıyı açmasını işaret ederken Alya'yı kucağına alıp arabaya bindirdi daha sonra herkes yerlerine geçti.Hastaneye vardılar , Alya'yı sedyeye yatırıp götürdüler .(Alya'nın anlatımıyla)
" ne -nerdeyim ben " sesim titrek ti . Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu farkettim . Yağmur bana endişeli gözlerle bakıyordu.
"Alya? İyimisin ? "
burda ne işim vardı? Yağmur' la beraber sisli havada eve varmaya çalışıyorduk . Ama ben neden burdayım ki .
" iyiyim , iyiyim dee . Ben neden burdayım?"
"Alya sen en son su içmek için duraksamıştın işte en son orda bayıldın doktor tansiyonun düştüğü için dedi"" pekii şu an nasılsın? Doktor biraz başının dönebileceğini söyledi" Rüzgâr soru sorduğunda kendime yeni geldim .
" evet ama biraz çok deil "Bir anda annemleri gözleri dolmuş bir şekilde odaya girdiklerini gördüm. Annem hemen bana sarıldı ve alnıma öpücük kondurdu .
( yarım saat sonra )Hastanedeki işlerimiz bitince nihayet eve geldik . Yağmur bana bütün olayı anlattı ve bu durum Rüzgâr'dan daha çok şüphe etmeme sebep oldu. Yabancı telefon numarası ve bi anda ortaya çıkması ama bu düşünceleri düşünmek istemiyorum 2 kere üst üste bayıldım ve eminim bu stresimden dolayı. Servis değişmişti ayrıca şoförüde. Biraz can sıkıntısından telefonumda gezinmek istedim.
(1 yeni mesajınız var)
Hemen mesajlara girdim vee evet oydu.Sakın bittiğini sanma Alya.
Yola devam.Ne demek istiyorsun sen?
Çantana bak Alya .
Daha sonra çevrim içi olmaktan çıktı. Çantama bakmamı söyledi. Ve tahminim o bu kargaşada bi fırsat bulup çantama mektup koydu . Elimi çantama attım ve evet bir mektup vardı amaa bu diğerlerinden daha farklıydı...
^^herkese meraba! Ne zamandır yeni bölüm atmıyorum biliyorum çünkü SEKİZ ANAHTAR adlı yeni bir kitap yayınlıyorum onada göz atın seveceğinize eminim . Bakalım bu mektubun farkı neymiş öğrenmek için , YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış
Mystère / Thriller"Benim çıkışlarım gidişim değil girişim olur,yakında görüşürüz " Durdu bi an sanarım bu cümleyi aklından geçirdi. "Ne demek istiyorsun " "kısacası yakında görüşürüz"