Ще имаме бебе!

231 9 2
                                    

Денят дойде! От утре ще съм госпожа Паскуарели! Наистина много се вълнувам, защото след няколко часа ще започне и сватбата. Досега бях на гримьор и фризьор. Прическата ми представлява кок с няколко пуснати кичури отпред. Гримът ми трябваше да е в тон с роклята, затова той е сребристобял. Роклята ми е тип принцеса, деколтето е в сърцевидна форма, украсено е със Сваровски камъни, мъниста и пайети. Изцяло е дантелена, защото такава е била и роклята на мама. Презрамките са паднали и раменете ми са изцяло голи. Шлейфът е разкошно изработен и придава приказен вид на булчинската рокля. Може би на мен той ми е любимата част. Воалът ми е от коприна, дълъг е към 20 метра. Не е част от рекордите на Гинес ама нищо. Обувките ми също са покрити със Сваровски камъни в предната част, токът им е към 10 сантиметра, за да изглеждам почти, колкото Руджеро. Доколкото знам той си е купил  костюма чак в последния момент, типично за бъдещия ми съпруг. Майкъл вчера ми разказа, че са обикаляли към десет магазина, докато моето капризно диване си хареса нещо. Да не се отклоняваме от темата. Букетът ми е изцяло идея на Киара, тя ми помогна ужасно много с украсата и всички приготовления. Цветята в него са бели рози, около тях има сребристи листенца, вързан е със сребърна панделка от дантела. И няма как да не мина без шаферки. Те са: Каролина, Киара, Ана, Катя( макар че е бременна в седмия месец и вече напълно й личи), Емилия, Малена, дори Лара се съгласи. Майк и Валентина ще ни бъдат кумове. Поканени са към 1000 души, малко ме стряска бройката. Сред тях ще бъдат и далечните роднини на Руджеро. О, баба Роберта ще бъде там! Ще ви разкажа малко за тази персона. Роберта Паскуарели на 60 години макар да не й личаха. Аристократка от старата школа. Изкусна във всичко, с което се заеме. Знам от Рудже, че е много оправна и властна. Освен, че е ръководела всички винарни в Тоскана, тя се е занимавала и с коне. Има към десет конеферми и то сред най- добрите в Европа. Познавам я от дете и тя винаги ме е харесвала. След като стана нейна снаха ще трябва да науча всички порядки във фамилията. Да оставим възрастната жена на страна и да продължим със сватбата. Взирам се в огледалото и едно ми идва на ум " притеснение". Ами ако нещо се случи или пък той се откаже, или се появи енело(знам как се пише нло, написах го, за да може да стане по- ясно)и ни отвлече! Оф, не знам! Дано всичко да мине наред. Валентина ме прегърна. 

- Вълнуваш се нали?- хвана ме за ръцете и ме погледна в очите. Вале винаги е била как мечта. С нея никога не усетих липсата на родителите ни. Те пътуваха и ни оставяха сами. Благодарение на техните действия ние изградихме толкова силна любов една към друга.Прехапах устни и й отвърнах:

Това е любовOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz