Bardak ve tabakları hazırlarken melis çığlık atığ tezgaha tırmandı
-Yaaa bu hala bu evde mi yaaaa al onuuuu
Şaşkınlıkla masanım altına saklanmaya çalışan grişe baktım zavallı kedim melisin çığlıkları yüzünden korkup saklanmak istedi.
Gerçekten mi yani aferin sana melis kork bu yavrudan.
Masanın altına saklanan grişi kucağıma aldığımda başını boynuma sakladı korkudan yavrucak.
"Melis saçmalamayı bırak ve tezgahtan in
-Onu burdan çıkar öyle
"aman iyi be tamam
Grişi alıp odama götürdüm ve yerine bıraktım
"Oğluşumm ne oldu melis senden korktu mu salak melis hıh
Griş bana kıçını dönüp peteğin yanındaki yerine geçip yattı.
Kapıyı kapatıp banyoya gidip ellerimi yıkadım ve nutfağa geçtim.
-Artık burdan inebilimiyim? grişi götürdün dimi?
"Ayy Melis grişin on katı fazlasın ama hala ondan korkuyosun in bari odama koydum
Melis tezgahtan indikden sonra bardakları hazırlayıp limonatayı koyma ya başladı bende ıslak keki dilimledim ve tepsiye koyup salona geçtik.
Ümit tek başına oturuyordu.
Yanına oturdum ve meraklı gözlerle yüzüne baktım
Ümit: Ne var müge niye öyle bakıyorsun?
"Amcanla konuştun mu?
Ümit : Hee yok borayı aradım ama anlatmadı ısrar edince de suratıma kapattı.
"Hadi ya sahiden önemli birşey olmuş olmalı.
Ümit: Off bilmiyorum ya ama berk gerçekten mutsuz duruyor
"Gidip bakmamı istermisin?
Bunu dediğim anda odaya bomba düşmüş gibi oldu yani melis berki pek sevmediğimi biliyor ama ümit te tahmin edebiliyordu. Şaşkın şaşkın yüzüme baktıkdan sonra "Peki"anlamında başını salladı.
Koşarak berkin olduğu odaya gittim. Evet koştum çünki ben çok meraklıyım ve bu olayı bugün çözemezssem kesinlikle uyuyamam ki. kaıpının önünde durdum ve kapıyı çaldım.
"Berk gelebilirmiyim?
Ses yok. şansımı tekrar denedim
"Berk uyuyormusun?
Uyumadığını adım gibi biliyorum .Tekrar ses gelmeyince içeri girdim.
Berk yatağında oturmuş doğruca karşıdaki duvara odaklanmıştı.
Beni fark etmedi bile.
"Bberk iyimisin?
Sesim titredi eminim ama berk tepki bile vermedi.
Yanına doğru bir adım attım hala beni fark etmedi sanki transa geçmiş gibiydi
"Berk!
Sesim daha güçlü çıktı ama hala endişe kırıntıları vardı.
Tekrar adım attığımda berk yatakdan yere çuval gibi düştü. Ne olduğunu anlamadım
Berk yere düşerken çok şiddetli bi çığlık duydum sonradan fark ettim ki bağıran kişi bendim. Çığlığımla birlikte ümit ve melis de odaya koşmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REHAVEYH
ChickLitMerhaba öncelikle ilk defa yazıyorum ve lütfen bir kez bile olsa göz atın belki ilginizi çeker :) Bu arada arkadaşlar "Rehaveyh akıl hocası veya Hocam "anlamına gelmektedir:)