Hi semua! Saya Author AlYuki tapi boleh je panggil AlYu. Ni first fanfiction saya so kalau cerita ni hambar sikit, maafkan saya ye QwQ. Oklah, daripada berbasa basi lagi, author nak perkenalkan beberapa watak yang akan ada dalam cerita ni.
Gempa
- Abang sulung dalam kalangan adik beradik elemental
-17 tahun
-Seorang yang penyayang, baik hati, pemurah dan adab tatasusilanya tak pernah fail, sangat menyayangi adik-adiknya, ketua pelajar, mempunyai kembar iaitu Halilintar, kalau marah lagi menakut kan daripada Hali.
Halilintar
-17 tahun
-Seorang yang short temper, tsundere (XD), bijak, hanya akan menunjukkan side yang baik apabila terdesak, sangat menyayangi Gempa dan adik-beradiknya, over protective, selalu kena prank dengan Trio Trouble Maker. rapat dengan Gempa dan Solar,
Taufan
-13 tahun
-Seorang yang hyper, selalu tersenyum, kembar kepada Blaze dan Thorn, ketua Trio Trouble Maker, suka prank Hali dan Solar, orang sukar untuk melihat perasaan sebenarnya melainkan Gempa, rapat dengan Gempa selain daripada trionya.
Blaze
-13 tahun
-Seorang yang hyper macam Taufan juga tapi short temper macam Hali, suka prank Hali dan Solar, kembar kepada Taufan dan Thorn, pemain bola sepak sekolah, rapat dengan Ice selain trionya.
Thorn
-13 tahun
- Seorang yang innocent, naif tahap langit ketujuh, comel, suka berkebun, suka prank orang macam Blaze dan Taufan, kembar kepada Blaze dan Taufan, rapat dengan Gempa selain Solar dan trionya, selalu tolong Gempa buat kerja rumah.
Ice
-15 tahun
-Seorang yang suka tidur dan disebabkan itulah dia digelar polar bear, rajin dalam senyap, pandai, rapat dengan Gempa dengan semua, kembar Solar, selalu tolong Gempa dalam diam.
Solar
-15 tahun
-Seorang yang bijak sangat, bersifat ingin tahu yang tinggi, pelajar popular tapi selepas Hali lah, kembar Ice, pakar inovatif sekolah, rapat dengan Thorn selain Ice dan Gempa, over protective, menganggap Hali sebagai rival popularity nya tapi masih menyayangi dalam diam.
Itu semua karakter utama saja. Karakter tambahan nya ialah:
Fang
-17 tahun
-Kawan baik Gempa dan Hali
Gopal
-16 tahun
-Baby sitter Trio Trouble Maker dan juga kawan baik Gempa
Yaya
-20 tahun
-Akak kepada Gopal (Gopal dalam cerita ni dia masuk Islam eh)
Ying
-20 tahun
-Kawan baik Yaya
Kaizo
-24 tahun
-Abang Fang aka abang angkat kepada adik beradik elemental tu juga
Ayee... Tu watak tambahan dan author perlu kan lagi watak so kalau yang nak ada dalam cerita ni, isi lah borang ni:
Nama:
Umur:
Personaliti:
Gambar:
Ini hanya terhad kepada 5 orang sahaja so siapa nak, isi lah ya ^w^
Ok, itu saja. Author AlYu pen off~
YOU ARE READING
Our Dear Brother (Boboiboy)
FanfictionGempa. Boboiboy Gempa nama nya. Dia seorang abang yang penyayang dan disukai ramai kerana sikap baik hati nya. Tapi yang dapat menggembirakan dia hanyalah apabila dia berada di samping adik-adik yang tersayang. Trio: Sayang abang Gem! Hali: Nak Hal...