The love of my life

17 0 0
                                    

Een nieuwe richting

Ik was niet geslaagd voor tso ik moest naar de bso richting dus ik ging me inschrijven op een school. Er waren allemaal van die mooie en coole mensen .

Wat is dit voor een school !

Het was de eerste dag op school en ik kende alleen 2 jongens in mijn klas ene was men liefje en de andere was een jongen waar ik ooit een relatie mee had en is dus een goede vriend. We kregen de eerste les als opdracht naar een speeltuin te gaan en verschillende opdrachten te doen. Ik vond het kei raar om daar opdrachten te gaan doen in een speeltuin het was allemaal raar maar ja. We waren opweg naar de speeltuin en ik kreeg ineens zo een raar gevoel over me zo een aanwezigheid dat er iets ging gebeuren ofzo. We gingen binnen ineens was men liefje weg en was er alleen nog die jongen waar ik ooit een relatie mee had daar.

Waar is de rest ?

Er was een begeleider mee en nog 2 vriendinnen en we moesten de speeltuin in gaan. Ineens waren we erin maar we konden nergens meer uit. We dachten het hoort bij de opdrachten en we moesten telkens door na een ander stuk van de speeltuin.

Dit is een nachtmerrie

Het was nacht en moesten in de speeltuin slapen ik schoot wakker want ik hoorde lawaai die jongen was ineens weg die waar ik vroeger iets mee had en ik zag een man met bijl en vrouw staan en ze kwamen steeds dichter en dichter. Ik maakte men vriendin wakker en ineens waren die vrouw en man aan het lopen ik en men vriendin en de 2 begeleidster lopen rap naar een ander deel van de speeltuin . Mijn klasgenoot was te laat en ineens was er een poort die toe ging en we zagen hoe ze vermoord werd.

We moeten zien te overleven.

We bedachten een plan om te overleven maar hoe weet je als je het overleeft. Dus elke nacht hield iemand de wacht en telkens ging er iemand dood op een brutale wijze. Het was hard om iedere keer iemand die je kent zien te vermoorden uiteindelijk bleef ik alleen over. De nacht kwam eraan en ik wist dat de moordenaar zou komen maar wanneer .

Daar is hij.

En daar stond hij ik hield men ogen al toe het ging toch gebeuren. Maar ineens nam hij me mee in een zak en bracht me weg. Hij gooide me uit de zak en zei wacht op de meester. Daar was hij het was die jongen waar ik vroeger een koppel mee was en zei deze moorden heeft men vriend gedaan zo verklaar ik de liefde die ik nog steeds voor je had. Ik was heel bang dat hij dat gedaan had en wat hij met mij gaat doen. Hij zei nu ben je van mij hij drogeerd me nam me mee .

Frankrijk

Hij had me helemaal tot in frankrijk meegenomen en nam me mee in een poppentheater. We gingen de kelder in en pakte een gereedschapskist ik werd bang maar ik kon me niet bewegen door de drugs in me. Hij nam een mes hakte men armen en benen eraf en maakte poppen benen en armen aan me . Hij kapte men hersenen eruit en zette er baterijen in de plaats. Toen zei hij nu ben je zeker van mij. Hij maakte een pop van me omdat hij nog steeds van me hield maar ik niet van hem en als ik pop ben heb ik geen gevoelens of mening dus het was hem gelukt..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2012 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The love of my lifeWhere stories live. Discover now