Ben 16 yaşında bi kızım.Çok defa sevmiş ama karşılık görememiş.Hep hayaller ,rüyalarla mutlu olmuş.Hayallerimin gerçek olamayacağını aşırı şanssız bir insan olduğumu kabul ediyodum...O ana kadar.Ayvalığın sahilinde her akşam yürürüm ve evet yalnız yürürüm çünkü kimseyle doğru dürüst arkadaş olamadım.Kaç tane kızla tanıştıysam hepsiyle 2 gün takılıp ne kadar kezo olduklarını görüp "byee"dedim.Garip olan onlar ben değilim...cidden.Neyse şuana dönelim.Yürüyorum,yürüyorum ve yürüyorum ta ki kayalıkta tek başına oturmuş ayaklarını suya sokmuş bi kız görene kadar.İçimden"gitsem mii,gitmesem miii"diye düşündüm yanına.Gidip ayaklarımı denize soktum ve adını sordum
"Yağmur"dedi gülümseyerek
"Ceren"diye karşılık verdim."Ee nerde kimle kalıyosun"diye sordu. "Babannemin yazlığında kalıyorum"dedim.Tam birbirimizi tanımak için konuşurken arkamızdan gür sesli bi grup erkek geçti.Yağmur iğrenmiş bakışlar atıyordu onlara."Tanışıyomusunuz?"dedim ve takmadı biraz dürtüp tekrar sordum"Eski erkek arkadaşım"dedi.Ben grubu incelerken tek başına cool takılan dövmeli bi çocuk çekti ilgimi.Gür siyah saçları ve karanlıkta parlayan masmavi gözleri vardı(en azından ben mavi olduğunu düşünüyorum)ve çok yakışıklıydı.Yağmura onu sorduğumda bakışları değişti ve " O Arda ,tüm kızların peşinden koştuğu ama kimseye yüz vermeyen gizemli çocuk"dedi.O sırada ortada duran sarışın kas hayvanı bişeyi işaret ettim ve yağmur "Berk o işte ve'küçük çeteşi'"dedi.Kumun üzerine ateş yakıp etrafına oturdular.10 dk kadar sonra Berk ayağa kalkıp bu tarafa doğru gelmeye başladı o arada Yağmurla bakışıyoduk."oo Yağmur bizi yeni arkadaşınla tanıştırmayacakmısın"dedi "Tanışmamıza gerek yok bence" dedim "Ben Berk ve sen de duyduğum kadarıyla Cerensin"dedi"İsmin şuanda umrumda olan son şey" dedim ve arkasını dönüp giderken Yağmur"QAPAQ"diye fısıldadı.Kahkahalara boğulan ben kafamı kaldırdığımda bir de ne göriyim Arda çalılıkların orda sigara içiyoo AHA SOĞUDUM diye düşünürken çalıların arasından bişey çıkardı.Bu?..bu gitar.Geri ateşin başına dönüp gitar çalmaya başladı kalbim deli gibi atıyodu derken bi de şarkı söylemeye başladı.Sesi o kadar tok ve seksiydi ki kalbim fırlicak gibiydi.Sağolsun tüm gece müziğimiz oldu.Bu arada'küçük çete'den biri bize işaret edip yanına gelmemizi söyledi kalkıp yanına gittik.Eliyle yeri göstererek oturmamızı istedi yanına.Sarhoş muydu bunlar?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Ritmi
Romance"Şehvet nedir bilir misin?Peki ya tutku?Bunlar aşkla birleşince ne olur biliyor musun?" Arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz yorumlarınızı eksik tutmayın:)