ערב סרט

129 9 6
                                    

נאמג'ון החליט ללכת לקנות סושי אחרי יום הלימודים שלו, לא היה לו היום משמרת במסעדה אז הוא הרשה לעצמו לקחת את הזמן היום, הוא לא רצה להזמין סושי, הוא רצה ללכת בעצמו, הוא לא עשה את זה כבר הרבה זמן למרות שהוא ידע שיש לו הרבה ללמוד למבחנים הקרבים, כשחזר לבניין הוא ראה את ג'ין שחזר מוקדם מהעבודה נכנס למעלית, "היונג, הדלת," נאמג'ון צעק והתחיל לרוץ כדי להכנס למעלית לפני שתסגר, למזלו ג'ין לחץ על הכפתור שישאיר את הדלת פתוחה, הוא נכנס מהר למעלית.

כבר היה מאי, שניהם לבשו סוודרים דקים, כבר לא היה חם כל כך אבל כן היה עדיין קר בעיקר בערבים.

"איך היה היום שלך?" נאמג'ון שאל.

"בסדר, שחררו אותנו מוקדם היום, יש לי זמן לאכול ארוחת צהריים ולקחת את הזמן שלי, חשבתי לראות איזה סרט גם, כשסוף סוף יש לי זמן."

"זה נשמע מאוד נחמד היונג, קניתי סושי לצהריים אם תרצה אתה יכול להתצטרף אלי."

"תרצה לראות איתי סרט?"

"אפשר לעשות אחר הצהריים ביחד," נאמג'ון אמר מסמיק קצת.

"יהיה נחמד לבלות איתך את אחר הצהריים," ג'ין חייך בעצמו מסמיק, הם לא בילו ביחד הרבה בזמן האחרון בגלל המבחנים והעבודה.

הם החליטו הפעם להיות בדירה של נאמג'ון, גם היה לו רשימה גדולה יותר של סרטים, הם בחרו לראות סרט קומדיה רומנטית בזמן שהם אכלו את הסושי שלהם שניהם יושבים על הספה שנכנסים אליה שלושה אנשים, כל אחד עם הצלחת שלו.

עוד קומדיה רומנטית שקוראת בחג המולד, בה הדמויות נפגשות, מתאהבות, קורה משהו ואז חוזרות להיות ביחד.

הם כבר גמרו את האוכל, ושמו עוד סרט, לשניהם היה נוח, כל אחד מהם נשען על הצד שלו בספה עם כירבולית אחת מעל שניהם, ג'ין הרים את רגליו שיהיו על הספה ככה שהוא היה מקובץ בקצה, נאמג'ון שם את רגליו על השולחן, שכבר לא היה עליו אוכל.

הם הלכו, נעמדים מתחת לאורות חג המולד, הפארק של ניו יורק כולו מקושת וזוהר, "זה היה היום הכי מתיש בחיי, אבל הוא היה שווה את זה," נאמג'ון אמר מתקרב לג'ין, "כל הזמן הזה חשבתי עליך, אני לא יכול להפסיק."
"גם אני, אבל איך מצאת אותי?"
"מזל, אני חושב."
הם חייכו אחד לשני, הם התקרבו אחד לשני, היד של נאמג'ון תופסת את מקומה על לחיו של ג'ין ו...

ג'ין התעורר, השעה הייתה שעת לילה המסך של הטלויזיה היה חשוך, הוא שם לב שהוא לא ישן על הצד שנרדם בו על הספה, הוא ישן על חזהו של נאמג'ון שבעצמו נרדם באמצע הסרט השלישי, ג'ין היה סמוק, נזכר בחלום שהיה לו, כנראה הוא ראה יותר מידי קומדיות רומנטיות.

הוא שם לב שידיו של נאמג'ון עוטפות אותו, הוא הרגיש נוח, מוגן, לא יזיק לחזור לישון, נכון?

בסופו של דבר הוא כן חזר לישון.

השעה הייתה שעת בוקר מאוד מוקדמת, סביבות חמש בבוקר, נאמג'ון התעורר והיה לו כל כך נוח שהוא לא רצה לקום, הוא שם לב לנשימה עדינה וליד שלא הייתה שלו שהיה על חזהו.

הוא נזכר, הוא וסוקג'ין ראו סרטים אתמול ונרדמו.

הוא הסתכל על המבוגר שישן כל כך ברוגע, היד שלו על חזהו והראש שלו נמצא ליד הכתף שלו כך שהיה שלו עוטפת את הבוגר, וכל זה על ספה אחת יחסית קטנה.

ג'ין התחיל לזוז, הוא פתח את עיניו ולחד מבט עם נאמג'ון.

"בוקר טוב," נאמג'ון אמר.

"סליחה," ג'ין אמר וקם אך חזר חזרה בגלל שנאמג'ון הפעיל כוח על ידו כדי שהמבוגר לא יעזוב.

"זה בסדר, נוח לי," הוא אמר, ג'ין הסמיק.

הם היו בשקט לכמה זמן, שניהם ערים לגמרי עדיין באותה תנוחה שבה התעוררו.

"איך ישנת?" נאמג'ון שאל לבסוף.

"להגיד את האמת, ישנתי ממש טוב."

"זה טוב, יש לך משהו היום?"

"לא עד מאוחר יותר, לך?"

"שיעור צהריים."

"אני יכול להכין ארוחת בוקר אם אתה רוצה."

"אם לך לא הכפת."

השיחה שלהם לא הייתה מביכה אבל כן הייתה מביכה בו זמנית.

בסופו של דבר נאמג'ון נתן לג'ין לקום, קם בעצמו שניהם התמתחו מהשינה.

"אם אתה רוצה אתה יכול להתקלח," נאמג'ון אמר.

"הדירה שלי לא רחוקה."

"אני יודע, אני רק מציע."

"תודה על ההצעה, את האמת אני אשמח להתקלח."

"אני אביא לך מגבת ובגדים," ג'ון אמר ועלה למיטה שלו מוציא מהארון בגדים שהיו קצת קטנים עליו שיתאימו למבוגר.

באותו בוקר, אחרי שסוקג'ין התקלח והתחיל להכין את ארוחת הבוקר, הוא שלח את נאמג'ון גם כן להתקלח והוא יצא רענן מהמקלחת של הבוקר, הוא יצא מהשירותים לבוש בג'ינס וסוודר, לריח של אוכל.

"זה מריח טוב," הוא אמר נעמד ליד ג'ין מסתכל על החביתיות גבינה שנאספו על הצלחת.

"מסכים לגמרי."

"היונג?"

"כן ג'וני?"

לנאמג'ון היה כל כך הרבה דברים בראש, מה הם? האם הם רק חברים? האם למבוגר יש רגשות כלפיו בדיוק כמו שיש לו כלפי המבוגר?
הוא רצה לשאול את סוקג'ין מה הם, אבל מה באמת הם?

"היונג? אני..."

ג'ין הסתובב אליו, האש כבר סגורה, החבתיות כולן מוכנות וג'ין מסתכל עליו בעיניים נעימות, הוא לא ידע מה עבר עליו שלא הצליח להוציא את המילים מפיו אז הוא עשה מעשה, מעשה הוא חזק יותר ממילים, הוא נישק אותו, ג'ין לא התנגד, הוא העמיק את הנשיקה, ג'ין נשען על השיש, מעביר יד בשיערו של הצעיר בזמן שהשני נוגע לו קלות בלחי.

"גם אני מחבב אותך ג'וני," ג'ין אמר לבסוף כשהתנתקו מחברים את מצחיהם זה לזה.

"תרצה לצאת איתי לקפה מתי שהוא?"

"לא," נאמג'ון לא ידע מה לעשות עד ש... "אני ארצה להיות החבר שלך," הוא המשיך (boyfriend, i want to be your boyfriend עברית ומה שבא עם השפה הזאת, סליחה שוב).

חיים בסיאול (נאמג'ין)Where stories live. Discover now