היה היו, בארץ רחוקה רחוקה, מלך ומלכה.
המלך היה בעל עור שחור כמו הלילה, כהה ויפהפה. שערו היה שחור, גולש ופרוע, ועיניו השחורות הביעו ידע רב וניסיון חיים מדהים. שמו היה ריצ'ארד.
המלכה הייתה בעל עור לבן כסיד, בוהק לעור היום. שערה הבלונדיני היה תמיד אסוף בסרט מאוחרי אוזניה ועיניה התכולות העמוקות הביעו הבנה ואמפתיה כלפי כל היצורים החיים באשר הם. שמה היה לילה.
ריצ'ארד ולילה מלכו בגאון על ממלכת פנטזיה במשך שנים רבות. בתקופת מלכותם, הממלכת שגשגה ושלום שרר בין חומותיה. אנשי הממלכה אהבו אותם מאוד.
יום אחד, נולדה להם נסיכה. ריצ'ארד ולילה אהבו את בתם עד כלות נשמתם והחליטו לערוך משתה לכבוד הולדתה. כל הממלכה באה למשתה, כולם לבושים חגיגי, בשמלות וחליפות, מעוטרים בתכשיטים נפלאים ונוצצים. איש-איש בתורו בירך את הנסיכה התינוקת בחיים נפלאים מלאי אושר והעניק לה מתנה קטנה - בובה רכה, נעליים מתוקות, ואפילו ספר מעניין פה ושם.
ריצ'ארד ולילה שמו לב שבכל פעם שהנסיכה נכנסה לחדר, הוא היה מתמלא שמחת חיים, אושר ואור שאין כמותם! לכן הם העניקו לה את השם זוהר.
שנים חלפו, וזוהר גדלה להיות ילדה יפהפייה. עורה החום הבהיר תאם לשיערה החום הגולש באופן מושלם שלא ניתן להעלות על הדעת. עיניה החומות הפיצו שמחה בכל מקום אשר הלכה, ובגדיה המצוחצחים הדהימו ביופיים את כל אשר הביטו בה, בכל פעם מחדש. פשוט, נסיכה למופת. היא בילתה את כל חייה בארמון הממלכה, מבלה עם המשרתים הנחמדים והחיות החמודות. הסוסים היו חופשיים בחצר, וכך גם הארנבונים והצבים והכלבים והחתולים. לכל אחד היא נתנה שם שהלם אותו בדיוק - לארנב אחד היא קראה ארנבי, לסוסה לבנה אחת היא קראה לבנה, לצב אחד היא קראה אי-טי ולחתולה אחת היא קראה תולי. החיות היו חבריה הטובים ביותר, ובכל יום היא הייתה משתוללת בחצר בחברתם. ואומנם, היה עליה ללמוד כיצד להיות נסיכה. היה לה מורה לריקוד, מורה לקריאה ולכתיבה, ועוד ועוד מורים. זוהר הייתה מבצעת את מטלותיה באופן מושלם, ורק לאחר שסיימה את הכל היא הורשתה לצאת לחצר ולבלות.
כאשר הגיעה זוהר לגיל אחת עשרה, הגיע זמנה להשתתף בכנס הממלכות השנתי. בכנס זה היו מתכנסים כל המלכים והמלכות בעולם בממלכה אחת, לפי הסדר. הנסיכים והנסיכות הורשו להשתתף בכנס אך ורק מגיל אחת עשרה, וסוף סוף הגיע הרגע הגדול של זוהר!
באותה שנה, הכנס התרחש בממלכת הרמוניה. ריצ'ארד, לילה וזוהר התלבשו במלבושיהם היפים והחגיגיים ביותר. ההתרגשות הייתה גדולה - באותה שנה הצטרפו לכנס שני נסיכים מממלכות שונות - ממלכת פנטזיה, זוהר, ונסיך ממלכת הרמוניה, עומר. שניהם הגיעו לגיל אחת עשרה באותה שנה ולשניהם ניתנה הרשות להצטרף לכנס באותה שנה. הייתה גם עוד נסיכה, ונסה מממלכת קסם, וגם היא הגיעה לגיל אחת עשרה באותה שנה, אך משפחתה לא נהגה לבוא לכנסים הללו, והסיבה לכך לא הייתה ידועה.
YOU ARE READING
בממלכת פנטזיה
Romanceהנסיכה זוהר חולמת כל חייה על האביר על הסוס הלבן שבו היא תתאהב במבט ראשון. אך האם חלומה יתגשם? גלו זו בסיפור "בממלכת פנטזיה", סיפור מהאגדות, רק טיפ-טיפה שונה.