Canım tarif edilemez derecede sıkıldı bu yüzden bölüm yazıcam ancak kısa olabilir şimdiden sorry
°~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~°
TÜRKİYE'NİN GÖZÜNDEN
Sırbistan'ın ölü bedeniyle biraz daha bakıştık sonra midem bulandı ve ayağımla yanımızda yolun aşağısındaki dik yokuşa ittim, çok uzun ve dik bir yokuştu biraz zor bulunur ama bulunursa da banane be? -,-
Sonra saat çok geç olduğu için hızlıca evlerimize gittik Rusya ile vedalaştım ve evime girdim bir anda sıcak hava yüzüme gelmişti be beni hem mayıştırmış hem de rahatlatmıştı
Ve içeriden gür gir ses geldi...???: TÜRKİYE!!
Ve mutfaktan babam geldi..bir dk ne? Babam mı?
-B-baba?
Osmanlı: Oğlum?
-Baba?
Osmanlı: Oğlum
-Baba!
Osmanlı: Oğ-..Yeter lan uzatma!
-Tamam baba...da sen hayırdır? Buralara uğrar mıydın ya?
Osmanlı: Lan daha bu yaz 3 ay sizde kaldım ya, dingil!
Dedi ve kafama vurdu
-H-haklısın baba biraz göt yedim sanırım
Osmanlı: Bencede, unutma ben batılı devletlere benzemem koydum mu oturturum
-*İçinden: 1900'lere kadar tabii*
Tabii ki de baba bilmez miyim! *sahte sırıtış*Osmanlı: Evet..üstündeki kan mı?
-E-evet..
Osmanlı: Oğlum..haberleri aldım...s-sen..sana yakışmayan o kelimeyi artık hak ediyorsun..
(Bir dur Osman baba ya xd içimizin yağları erisin)-Bak baba..artık sıkıldım madem bu oyun böyle oynanıyor biz de kuralına göre oynarız..
Osmanlı: Sırbistan?
-Nasıl haberin oldu?
Osmanlı: TÜRKİYE HER YERDE BUNU KONUŞUYORLAR! TELEFONLARDA, HABERLERDE, GAZATELERDE!
-Banane..
Osmanlı: NE DEMEK SANANE?! KENDİNE GEL TÜRKİYE CUMHURİYETİ!!!
*Sertçe tokat atar*B-babam bana ilk defa ciddi ve sert bir biçimde vurmuştu....inanamıyorum....
Osmanlı: N-ne yaptım ben?..o-oğlum ö-özür-
-Hayır...istemiyorum..
Lanet gözlerim yine dolmaya başladı! Ama nasıl oğluna öyle vurur?! Ama ben yinede sesimi yükseltmeyeceğim çünkü o benim babam...artık saygımdan onunla konuşmam daha iyi olur..
-B-ben sana y-yinede sesimi yükseltmiyecağim b-baba...
*yavaşça göz yaşı döker* ....h-hattaha seninle konuşmayacağım bile...sonuçta babamsın...Osmanlı: T-Türkiye!! Oğlum!!
Arkamı dönüp yürümeye başladım..ağlıyordum..boynum bükük..babam bana arkadan sesleniyordu ama tam olarak ne dediğini bile anlayamadım ben de koşmaya başladım hiç durmadan koşuyordum sadece koşuyordum..
Ağlayarak...koşuyordum..hıçkırarak.. hiç bir şey görmüyordum artık..
Zaten hava karanlıktı kimse görmez beni...görmesine de ihtiyacım yok şu saatten sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad-Turkey// Countryhumans uwu♡
FanfictionTürkiye yediği kazıklardan sonra artık uyanır, Nazi'den daha kötü ve tehlikeli olur asıl sıkıntı ise, O DURDURULAMAZ... EVET! İlk Ch kitabım ve shipler olacak ♡♡♡ shipleri beğenmediyseniz bana ne...okumayın shipler; Ruskey SovyetNazi (birleştiremedi...