Trec zile, trece timpul, iar cu Emma nu mai este simplu. Acum cateva zile am aflat ca Emma ma place, mi-a spus asta pe Yahoo Messenger... Nu mai stiu ce sa fac... Nu vreau s-o pierd, o consider sora mea mai mica si vreau sa-mi fie alaturi impreuna cu Mike si cu Ana si restul gastii. Ii am spus asta, dar pun pariu ca plangea, chiar daca scria ca este ok si ca poate e doar confuza.
M-a sunat ieri Ana spunand ca a aflat tot. Ii am spus ca pentru mine Emma este doar o sora mai mica, dar mi-a spus ca vrea sa vorbim astazi. Sincer sunt un pic cam speriat ca vrea sa vorbim astazi despre asta. Ma gandesc ca ea crede ca si eu o plac pe Emma. Nici nu stiu daca o sa fie o cearta sau doar o lamurire de situatie azi... Se face ora 3 si primesc un telefon. Ma uit cine ma suna si vad numele iubitei mele si raspund rapid.
-Buna Anusca! Ce bine ca ai sunat! Nici nu apuc sa mai spun ceva ca intervine ea pe un ton grav.
-Buna, Saske, poti veni acum pe la mine? As vrea sa vorbim si nu vreau sa intanlim pe cineva cunoscut pe afara.
-Ok, da-mi timp sa ma incalt si ajung imediat!
-Ok, vezi ca usa blocului si a mea sunt deschise, intra direct.
-Inteles! Spun sec urcandu-ma deja in masina.
In maxim 5 minute eram in 1 mai cautand loc de parcare. Dupa cateva minute in cautarea comorii si gasesc un loc, chiar langa blocul ei. Cobor rapid din masina si merg grabit catre intrarea in bloc. Usa era deschisa, asa cum imi spusese ea. Urcand pe scari observ ca nu-mi luasem pachetul de tigari. "Ce pula mea..?" Am excamat vazand ca nici cheile de la casa nu mi le luasem. Ajungand la ea la usa imi iau inima-n dinti si intru, parand calm si linistit.
-Buna. Am spus dandu-mi jos incaltamintea
-Salut! Ce s-a intamplat de te-ai luat de "prietenul tau cel mai bun"? Intreba ironica
-Adica?? Faci baza de mine? Am intrebat un pic iritat de intrebarea de inainte.
-Ma refeream la excamarea de pe scari, s-a auzit in tot blocul blegule! Spuse pe un ton mai vesel.
-Aaaa... Mi-am uitat tigarile si cheile de la casa acasa. Spun un pic rusinat. Ma bucur ca a mai relaxat atmosfera, dar imediat adauga:
-Si ce mai face Emma? E bine? Stiam ca intrebarea sa sublinia faptul ca stia ca ma place si ca vorbim cam des. Cu toate ca ma durea deja pieptul ii am raspuns:
-Nu stiu, nu sunt dadaca ei. Ii am raspuns relaxat.
-Vrei o tigara Saske? Sunt pe masa, nu te rusina. Ma proprii de masa si ma asez , aceasta fiind chiar langa mine. Imi aprind o tigara , din pachetul de Dunhill albastru, tragand usor. In timp ce-mi fumam tigara linistit ma intreba din nou Ana:
-Cum se face ca nu sti unde-i Emma in mometul de fata? La cat de mult vorbiti intre voi ma mir ca nu sti unde este... Vezi ca poate te-nseala cu unu' acum. Spuse un pic vesela.
Auzind aceste cuvinte m-am ridicat in picioare si enervat la culme incep sa tip.
-Cum pula mea poti spune asa ceva? Daca ea ma place nu este vina mea! Este doar o sora pentru mine! Atat!
-Da? De aceea stai pe afara atat de mult cu ea si vorbiti pana dimineata pe Mess sau Facebook! Spuse iritata.
-Esti geloasa pe ea? Serios? Cand vreau sa stau cu tine mereu ori ma alungi, ori ma ignori ori ma tratezi la fel ca Peter,Mike sau Josh! Stau mai mult cu ea pentru ca ea vrea sa mai stea cu mine! Vorbesc cu ea pana dimineata pentru ca avem ce vorbi! Tu spui mereu ca ai treaba cand vorbim pe facebook! O conversatie de-a noastra dureaza maxim 10 minute sau 20! Tu esti cea care ma alunga iar acum ca aflii ca Emma ma place tot eu sunt cel care e vinovat? Am spus batand cu pumnul in masa enervat la culme.
-Cum ai putut sa-mi faci asta Saske? Cum ai putut sa-mi furi cea mai buna prietena de langa mine?! Tipa cat de tare putu. Presupun ca cearta noastra se aude in tot blocul.
-Ce vina am eu? NU AM FACUT NIMIC! AM LASAT-O DOAR SA MA CUNOASCA! Am tipat, aproape dandu-mi o lacrima. Am lasat-o sa faca ceea ce mi-as fi dorit ca tu s-o faci, dar se pare ca pe tine te doare in cur de mine... Am spus privind parchetul. Pana si el parea trist...
-Esti doar un caine flamand! Iesi din casa mea! S-a terminat! A urlat. Nu-mi venea sa-mi cred urechilor... s-a... s-a terminat... Am mai stat cateva secunde in picioare in fata ei nevenindu-mi sa cred cand deodata auzi alte cuvinte. CE N-AI PRICEPUT?? IESI AFARA DIN CASA MEA SI DIN VIATA MEA!! Pleaca!
Auzind plecai direct pe usa si ma dusai acasa. Eram in stare de soc. Nu am constientizat tot ce s-a intamplat pana cand am ajuns acasa. M-am pus la calculator si am inceput sa plang. Am dat drumul la muzica la maxim si ascultam piesa What if I Nothing de la All That Remains, urmand dupa piesa I Hate Everything About You de la Three Days Grace si Godsmack- I Stand Alone si multe altele.
In seara aceea nu am intrat pe nicio retea de socializare si mi-am stins telefonul, pur si simplu nu mai vroiam nici macar sa traiesc. Mama si cu tata erau ingrijorati pana peste cap pentru mine pentru ca le spusesem povestea si lor, fumand o tigara. Mai intra mama cateodata ca sa-mi aduca servetele si sa goleasca scrumiera, care mereu era plina. Pe la 12 ma mai calmasem un pic, si-mi venea doar sa arunc tigarile la cos , din cauza ca fumasem mult prea multe, si sa intru intr-un negru si o pustietate completa. In acea clipa mama a intrat in camera si mi-a spus: "Asculta Mario" Imi puse mana pe umeri ma saruta pe obraz si continua. "Se merita ca pentru o fata care , cred ca esti constient, nu te iubeste cu adevarat sa suferi atata?" Nu am spus nimic si am inceput sa ma gandesc. Dupa scurt timp vine bunicu' la mine(locuiam cu bunicii) si-mi spune cu un aer vesel:"Mai Mario ma, tu pentru o pizda plangi? Sunt atatea pe lumea asta si mai bune decat ea! Stiu ca in momentul de fata ti-o doresti numai pe ea, dar nu se merita... Unde-i baiatul de nota 10 pe care-l cunosc?" Si-mi zambi usor."Aici bunicule, sunt aici..." Ii raspunsai incet, dar mai cu curaj. "Daca este aici atunci sa-i spui ca-l salut si ca trebuie sa fie puternic, doar e barbat!" Dupa ce termina propozitia iesi din camera intorcandu-se dupa 5 minute spunandu-mi ca ar fii mai bine daca as iesi in oras cu Emma sau Mike ca sa nu ma mai gandesc.
Buna, sper ca v-a placut capitolul de azi :) Intrebarea de data asta este aceasta: Emma deja a inceput sa-i influesteze viata lui Saske. Voi ce credeti despre acest lucru? Este bine sau nu?
Daca v-a placut capitolul votati va rog, ma ajuta foarte mult! Si sa nu uitati sa comentati cu parerile voastre!!! Sunt foarte importante pentru mine! Eu va las, papa :*
CITEȘTI
Iubirea unui major boboc
Genç KurguMario Niccolò Miselli, sau mai bine zis Saske este liderul unui gasti din cartierul 1 Mai. Porecla acestuia venea de la faptul ca iubea animeurile si rock-ul. Are 18 ani si locuieste in Craiova, un oras din sudul Romaniei, in cartierul Romanesti. Ce...