Arkadaşlar herkese merhaba,
Bilmiyorum aranızda Viran'ı bekleyenler, yeni bölümü merak edenler var mı ama bugün benim için özel bir gün. Bunu buradan yolu geçen herkes öğrensin istedim.
Bugün VİRAN'ın karakterlerinden, hikayeyi ağzından okuduğunuz Beren'in, Beren DUMAN'ımın doğduğu gün. Aynı zamanda bu fazlasıyla manidar günde ilk defa okuyucularıma seslenmiş bulunuyorum. Her ne kadar karşılıklı konuşmasak da eminim buralara tekrar döndüğümde çok ama çok güzel olacağız.
"O, benim hayatımı kanla sonlandırmıştı. Ben de ona kanlı bir başlangıç hazırlamıştım."
-BEREN DUMANDilerim Beren'in cesareti, gücü, öfkesi, merhameti, o dik mi dik başlılığı hayatınızda kendine yer bulur. Dilerim onun savaşı, inancı, korkusuzca devam etmesi ihtiyacınız olduğu anda sizi bulur, o koruyucu kanatlarını sizin için de açar. Hepimize öğretecek çok şeyi var bu kızın!
Aşağıya yeni bölümden küçük bir kesit bırakıyorum. Kendinize iyi bakın...
"Kendimi kaptırdığım bu hareket bana bir yıl önceki benzer bir durumu hatırlattı. Ama o gece saat epey geçmişti şimdiki gibi on buçuğu göstermiyordu. Bu gece olduğu gibi tek başımaydım. Yanımda hiç kimse yoktu. Çaresizdim, perişandım, ne yapacağımı bilmiyordum. Ağlıyordum, hıçkıra hıçkıra hem de hiç ağlamadığım kadar. O gece bu kadar sıcak değildi, yaşadığım en soğuk geceydi. Beni her an her saniye titretebilecek kadar soğuktu. Aynı zamanda yanıyordum. Soğuk... O kadar soğuktu ki cayır cayır yakıyordu beni. Buz tutmuş bedenimi kavuracak kadar soğuktu. Ellerimi şu an yaptığım gibi büyük bir istekle ovmuyordum. Sadece zorundaydım. Onlardan kurtulmak zorundaydım. Hastanenin tuvaleti bulunduğum banyo kadar temiz ve konforlu değildi. Baktığım ayna göz yaşlarımla ıslanmış kanlı gözlerimi ağırlıyordu. Oradaki ayna böylesine temiz göstermiyordu yüzümü zaten o zaman da yüzüm bu kadar temiz değildi; kan ve göz yaşıyla süslenmişti. Ellerimdeki kan şu anki gibi ıslak değildi, kurumuştu. Kolayca çıkaramıyordum elimden. Ama en önemlisi bu gece doyasıya akan kan o gece bana ait değildi. Ellerimdeki kurumuş kan benim kanım değildi."