ТЯ е всичко

24 2 0
                                    

Очите ѝ са толкова хубави.. Страх ме е, че ако погледне друг, той ще се влюби в тях.. Но никой няма да види това, което е зад тях, това, което аз видях дълбоко в нея.. И което продължавам да виждам..
Но знаеш ли, не мога и да си помисля да я загубя някой ден, въпреки, че има огромен шанс да се случи, аз не го искам..
Дори някой ден да се случи така, че с нея да тръгнем по различни пътища, винаги ще помня усмивката ѝ, защото тя ме караше да настръхвам.. Винаги ще помня смеха ѝ, защото, когато я чуех да се смее, не чувах нищо друго, дори да не бях аз причината за него..
Винаги ще помня гласа ѝ, защото беше любимият ми звук.. предпочитах да слушам нейния глас пред любимите си песни..
Винаги ще помня очите и погледа ѝ, защото винаги се губех в тях- в двете по-красиви от всичко друго на света очи..
Винаги ще помня прегръдката ѝ, защото беше единственото нещо, което стопляше сърцето ми, когато най-много имах нужда от това.. И дори да минеше ден без прегръдката ѝ.. ами усещаше се..
Винаги ще помня характера ѝ, чувството ѝ за хумор, и въпреки, че някои хора не го приемаха, на мен ми беше любимо..
Винаги ще помня нещата, които обичаше да прави, любимите ѝ храни, любимите ѝ песни, любимите ѝ филми..
Винаги ще помня колко много я ревнувах от всичко живо..
Но и винаги ще помня как си обещах да не я карам насила да бъде с някого, когото не обича.. Ако се влюби в друг, добре, нека е с него, но той никога няма да я обича както аз нея.. И дори да е с друг, дори да прекара целия си живот с него, аз няма да я забравя, няма да се откажа от нея.. Защото тя беше единствената ми любов, единствения човек, за когото живеех..
И не искам никога да я губя, не искам да я пусна да си замине някой ден.. Дори и ден без усмивката ѝ се усеща като люта зима, в която нямаш топло палто или топъл шоколад, за да се стоплиш..
А какво ще правя цял живот без нея?! Не мога да си го представя, за да си отговоря..
Тя никога няма да бъде малката частичка от сърцето ми, която е създадена за мен.. Тя винаги ще бъде цялото ми сърце, откакто съществувам, откакто тя съществува.. Тя е цялото ми сърце, цялата ми причина за живот, цялото ми щастие, и нищо по-малко!! Защото ТЯ винаги ще е ТЯ! А ТЯ е всичко!!

                        ~М.Т.

Because I love youМесто, где живут истории. Откройте их для себя