Ξυπνισα το πρωί κατα της 7:20
-jimin αγαπη μου μπορεις να ερθεις λιγο κατω???
-Ναι μαμαΑγαπω παρα πολυ την μητερα μου ιδικά απο τοτε που αυτοκτόνησε ο πατερας μου. Δυστυχώς ήμουν μπροστα στο περιστατικο και ηλικρινα δεν ηταν και οτι καλυτερο να βλέπεις εναν ανθρωπο που αγαπας υπερβολικά πολύ να τον βλεπεις να πεθαίνει μπροστά στα ματια σου και να αναγγαζεσαι να ζησεις μακρια απο αυτον.
- ηρθα μαμα
- λοιπον jimin παιδι μου ακου....
-ναι
-δεν σου το ειχα πει τα τελευταία χρόνια αλλα βγαινω με καποιον εδω και 5 χρονι......
-τι??? Και εμενα γιατι δεν μου το είπες
-Δεν ξερω δεν ημουν ετοιμη ακομα-Τέλος πάντων τι με αυτο???
-Να θα παμε να μινουμε μαζι του
-αα οκ ωραιαα
-χαίρομαι που το πηρες καλα
-ναι μαμα και εγω χαιρομαι που θα εισαι χαρουμενη
(αγκαλια)-Ααα αγαπουλα μου ξεχασα να σου πω οτι θα εχεις απο εδω και περα 3 αδελφια.
-ωραια
-ναι το ξερω πως θα τα πατε πολυ καλα 3 σας
-γιατι οι τρεις μας τεσσερεις μας θελεις να πεις.
-ξέρεις με τον εναν θα προτειμουσα να μην μιλατε.
-γιατί???
-γιατι λενε πως ειναι πολυ κακος και αγριο και πως δεν μιλαει σε κανεναν.
-οκ
Πηγα πανω στο δωματιο μουβκαι σκευτικα, γιατι να μου το εκριβε η μητερα μου τοσο καιρο πως βγαινει με αλλον και μαλιστα για πεντε ολοκληρα χρόνια, τελως παντων καλυτερα να ετοιμασω τα πραγματα μου γιατι λογικα την αλλη εβδομάδα θα πρεπει να φυγουμε για το καινουριο μας σπιτι. Τον νεο μου πατερα μου ειπε η μαμα μου οτι τον λενε Gerion πρεπει να είναι πολυ καλος οπως μου τον περιεγραψε.
(Την επομενη εβδομαδα)
Μ: Εισαι ετοιμος παιδι μου ειρθε ο πατερας σου να μας παρει να φυγουμε.
Jm:ναι μαμα τωρα κατεβαινω.
Κατεβηκα και πηγα προς την έξοδο και βγηκα εξω περιμενα λιγη ωρα την μητερα μου να ερθει και μολις ειρθε πηγαμε στο αμαξι.
Gerion: βρε καλως τον, ειμαι ο gerion ο νεος σου πατερας χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω, πως σε λενε???
Jimin:με λενε jimin.
Του ειπα και κατεβασα το κεφαλι μου κατω.Gerion : μην κατεβαζεις το κεφαλι σου δεν πρεπει να με ντρεπεσαι πλεον ήμαστε μια οικογενεια.
Jimin : εχεις δικιο. Ειπα σηκοσα το κεφαλι μου και του χαμογελασα.
Μολις ηρθε η μητερα μου μπηκαμε στο αμαξι και φυγαμε εβλεπα εξω ηταν πολυ καλος ο καιρος. Ανυπομονω να φτασουμε
(μετα απο μιση ωρα)
Μαμα : jiminn jiminn JIMIN ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ ΦΤΑΣΑΜΕ.
jimin : καλα ρε μα ερχομαι μην φωναζεις.
Βγηκα απο το αμαξι και κοιταξα το σπιτι, ηταν τεραστιο και τελειο ηταν δυο οροφοι και μια σοφιτα τερμα πανω πολυ απομονομενα.
Μπηκαμε μεσα υπηρχαν 2 υπηρετριες
Η natalie και η jesica ήτανε γριουλες και φενοντουσαν πολυ καλες και οι δυο.Gerion : ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΤΕ ΚΑΤΩ ΤΩΡΡΑΑΑΑΑ
ΝΑΤΑΛΙΕΕ, JESICAA, JINN, YOONGIIII,
JHOPEE ΚΑΤΕΒΗΤΕ ΚΑΤΩ.Αρχισαν να κατεβαινουν ολοι κατω εκτος απο εναν
Garion : YOONGI KAΤΕΒΑ ΚΑΤΩ ΤΩΡΑΑ.
Yoongi:τωρα ρε μπα μισωω...
Garion: λοιπον παιδια απο εδω η μητερα σας την εχετε ξαναδει και απο εδω ο αδερφός σας ο jimin. Jimin απο εδω ο tae, o jin, o jhope, o yoongi και απο εδω οι δυο υπιρετριουλες μας η natalie και η jesica
Jimin: χαρικα πολυ που σας γνωρισα
"και εμεις" ειπε ο tae o jhope kai o jin και ηρθαν να με αγγαλιασουν ο yoongi ουτε καν που με κοιταξε αλλα δεν με πιραξε....