Capitolul 2

848 26 1
                                    

  --- Aș dori ca aceasta casa sa fie pe placul ficei mele! 
  --- Nu va faceți griji domnule Smith! Dar as dori sa știu preferințele ficei dumneavoastră! 
Fata se uita la mine  surprinsa , părinți ei nesesizand asta .
Sincer cred ca părinți doresc sa scape mai repede de fata ,  după cum arata nu are mai mult de 18  ani .
--- Ii știu destul de bine preferințele ficei mele ! Nu cred ca este necesar o discuție pe tema aceasta !
---  Cum doriți dumneavoastră!  
--- Bun ! Acum ca am discutat as dori sa începeți cât de curând proiectul ! Iar casa as dori sa fie una mai închisa la culoare!
--- Desigur ! Ne vedem când este terminata schița !
--- La revedere Domnule Drako !
--- La revedere și dumneavoastră Domnule Smith !
După ce au ieșit din birou am rugat-o pe secretara mea sa îmi aducă o cafea tare cu puțin zahar . Voi sta ceva în birou , am de gând ca acest proiect sa iasă perfect .

   După cele 5 ore de gândit și desenat am hotărât sa iau o pauza . Frate proiectul ăsta mă sleieste de puteri . Am rugăt o pe secretara mea sa îmi comande o porție de mâncare chinezeasca  și sa îmi mai aducă o cafea .
    Intra în birou și îi spun sa îmi lase cafeaua și sa îmi aducă mâncarea când o sa vina . Îmi aprind o țigară și sorb câte un pic din cafeaua mea . Mă tot gândesc la puștoaica aia , pare  diferita .
Diferita și destul de ciudata , dacă pot spune așa.  Are ceva ce mă atrage,  poate este nonșalanța cu care se afișează în public sau este corpul apetisant care din câte am putut observa este lucrat .

  Jennifer pov .

  Nu pot sa cred ca vor sa scape de mine ! Tura asta nu am mai făcut nimic ! Sunt nebuni cu totul !
- Ți - am spus ca nu o sa îmi schimb decizia ! O sa ai casa ta și o sa stai singura ! Nu vreau obiecții! 
- Eu nu vreau ! Nu am greșit cu nimic de la faza cu copilul acela !
- Nu mă mai interesează!  Eu și mama ta am hotărât asta! 
- Care mama ?! Tarfa care îți mănâncă  bani ?!
- Ai grija cum vorbești! tipa la mine și ridica mana pentru a mă lovi , dar o prind rapid înainte sa facă contact cu obrazul meu .
- SA NU MAI RIDICI MANA LA MINE ! Tip nervoasa în timp ce îi arunc mana din fata mea cu dispreț. 
- Cu ce ți- am greșit eu ?!
- Nu mă interesează ce crezi despre mine și cu atât mai puțin părerea acelei curve ! Sa va intre bine în cap ! Spun serioasa ridicând degetul în dreptul fetei lui .
- Am hotărât ca vei pleca din casa asta! 
- Casa asta nu este a ta și nu va fi vreodată!  tip la el . Este casa mamei și nu ai nici un drept sa mă dai afară din casa !
-  De ce te deranjează ideea sa ai o alta mama ?! Andrea este o persoana buna! 
- Pe dracu !  Spun și pufnesc în dezgust .
- Vezi cum vorbești!  Ti-am spus asta de milioane de ori !
- Și ghici ce ?! Eu nu aud niciodată! 
- Am decis!  Ce este așa de greu sa pleci din casa asta  în alta mai buna ?! Ce te deranjează așa de tare sa stai în alta casa ?!
- De ce  nu va mutați voi ?! întreb în timp ce mă așez pe fotoliul din piele alba și îmi pun un pahar de Whisky .
- Ți - am spus sa te lași de fumat și de băut!  De ce nu mă asculți?! întreabă obosit .
- Pentru ca nu pot ! Îmi calmez nervi fumând!  Vrei sa îi sparg fata plina cu plastic frumoasei tale soți?! întreb știind deja ca va ceda .
- Haide sa cădem de comun acord măcar odată de după moarta Samantey !
- Acum este Samanta!  Pana acum era soția și mama mea , acum este Samanta!  Normal ca ai inlocuit -o! Spun dezgustata .
- Doresc binele acestei familii și tu ști prea bine asta!
- Binele familiei ?! Tu te auzi ce scoți pe gura ?! Nu mai suntem o familie de când ai hotărât sa o scoți de la aparate pe mama și sa o înlocuiești cu tarfa aia ! Spun dezgustata și cred ca mai am puțin și îl scuip intre ochi .
- Am făcut totul pentru binele tău! 
- Binele meu ?! pufnesc amuzata . Zi-mi și mie , dacă tot este pentru binele meu , de ce după doua zile de la moartea mamei a răsărit ca din pământ tarfa care i-a luat locul în mai puțin de doua zile ! întreb curioasa în timp ce sorb din paharul cu bautura. 
- Haide sa nu dezgropam trecutul! 
- Bine ! Spun amuzata . Dacă tot am decis ca nu mă mut de aici eu o sa plec pentru ca am treaba la firma MAMEI ! Pun accent pe ultimul pentru a demonstra ca tot ce este în aceasta casa și toți bani pe care aceea tarfa nenorocita îi cheltuiește sunt bani din firma mamei mele care a muncit ani la rand sa obțină ce  are acum și ce a luat nenorocit ul meu de tata .
- O sa te muți din casa asta ! Și nu o sa pleci nicăieri ci o sa mergi cu noi la cel mai bun arhitect pentru ați construi o nenorocita de casa în care sa stai și sa nu mă mai toci la cap cu mata și bani lui mata ! Spune aproape țipând ultima parte .
- Vrei atât de mult sa scapi de propria ta fiica ?! Întreb ironica . Nu ți de ajuns ca ai scăpat de propria soție care ti-a oferit totul , dar acum vrei sa scapi și de propria fiica ?! Wow ! Îmi place de tine ! Spun sarcastica.
- Vreau doar sa iti creezi propria familie și sa nu îmi mai stai pe cap!  tipa la mine .
- Bine ! Spun serioasa . Dar sa nu crezi ca vei scapa așa de repede de mine ! O sa iti demonstrez cât de rău o sa ajungi și ca tarfa care îți este acum alături o sa dispară așa cu bani o sa plece din cardurile tale ! Spun și mă ridic de pe fotoliu urcând în camera mea. 
- Ce vrei sa spui ?! Jenifer , ce vrei sa spui ?! tipa de jos .
   Sunt tânără,  dar nu sunt proasta ! O sa îmi bat joc de el așa cum a făcut el de mama ! O sa vadă pe pielea lui ce înseamnă sa fi părăsit și sa nu mai ai nimic decât viața ! I-a luat-o - ar mai apoi a adus o tarfa nenorocita care îl minte ca îl iubește și ca pe mine mă place .
   Mă schimb în alte haine , îmi iau un top negru , o pereche de blugi albastri , o pereche de adidasi albi și o geaca neagra de piele .
    Cobor și îi găsesc pe tata și pe tarfa lui vorbind . Nu îi bag în seama și ies din casa urcând în mașină ce are de gând sa ne duca la arhitect . Îmi scot telefonul și apelez pe cel ce are grija de firma în lipsa mea .
- Cum este pe acolo ? întreb.
- Totul este bine , doar ca trebuie sa vi sa semnezi niște acte și sa completezi niște dosare !
- Ok ! Cred ca o sa vin mâine!  Pregătește -le și lăsale la mine pe birou ! Spun și închid rapid telefonul .
   Mda ! Știu la ce va gândiți,  am doar 19 ani și deja conduc o firma ! Nu este deloc ușor și chiar mă obosește.  Așa zisul meu tata știe doar sa consume bani pe tarfa lui de tot rahatul , și eu stau și fac bani pentru nenorociți ăstia doi .
   Vorbind de lupi și ei la ușă!  Amândoi intra în mașină râzând și deja pot observa zâmbetul fals adresat mie de către scumpa mea mama !
- Nu mă fa de rușine!  Spune tata cu zâmbetul fals pe buze .
- Nici nu o sa mă simți în camera ! Spun și îmi pun căștile în urechi. 
   Aceștia mai spun câteva vorbe pe care eu nici nu mă sinchisesc sa le aud , pentru ca deja știu ca sunt la adresa mea . Dau drumul la muzica la maxim și îmi închid ochii gandindu-ma la momentele plăcute pe care le-am petrecut eu și mama . Acordurile melodiei Black Sheep îmi alina puțin suferința .

  
Vreau sa îmi spuneți părerea voastră în comentari și îmi cer nenumărate scuze pentru greșelile gramaticale!  Va pup 😘😘 !

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum