"Ne beszélj, cselekedj"Lili hajnalok hajnalán arra kelt hogy kiráncigálják az ágyból. Még csukott szemmel a késéért nyúlt, de sikertelenül mivel az nem volt a helyén
- Mi a...- nyitotta ki a szemét,de mikor meg látta Christ megnyugodott - Bocsánat uram - sütotte le bünbánóan a szemét.- Gyere - indultak ki az ajtón. Az előszobába mentek ami a konyha és az étkező között volt. - Kérem a jelentésed!
- A lány rendkivül rendes. Kiváncsi és nyitott mindenre. Érdeklődést mutat a motorozás és a lovak iránt.
Sajnálom de 1 nap alatt ennyit sikerült össze szednem - számol be vigyáz állásba a lány.- Köszönöm ez egyenlőre elég. Maradj mellette és védd meg.
《○■●~●■○》
Endi arra kelt hogy puha mancsok ébresztgetik. A finom nőies illatbol tudta hogy Lili az.
- Mi az? - morogta még csukott szemmel.
- Menjünk el egy reggeli futásra - erre Endi szemei kipattantak és örült az ötletnek.
- Ez az edzés része? - kérdezte izgatottan.
- Igen vagyis nem. Majdnem...ez egy ilyen erősítés plusszba hozzá. - nevet fel.
- Az csak jó - ugrik ki az ágybol. A mosdóban töltött idő után, kényelmes ruhát magára kapva elindultak. Úgy tűnt Lilinek meg van tervezve egy tökéletes út és reggelire vissza is értek.
Endi mostmár bele kóstolt az ételbe de...nem nem ízlett...egyszerűen nem bírt enni... annyi aggodalom volt benne.- Ennél azért többet kéne enned - nézett rosszálloan rá barátnője amikor az önfeláldozó Kainak tolta a finom ételt.
- Majd késöbb - mosolygott szomorúan.- Ma mit kell csinálnom? - nézett ki a gyűlekező eső felhőkre.
- Mára nincs szerelni való ezért jössz velem a lovakhoz - nem hangzott rosszul viszont a borongós idő nem hozott jó kedvet.
Egész délelött istállót takarítottak majd ebéd. Utána a lovagló gyerekeket nézte, de ő nem mert felülni egy lóra sem. Délután a szél is feltámadt ami elfújta a felhőket és estére már tisztán lehetett látni a csillagos eget.
Vacsora után ( amiből ismét nem sokat evett) nem igazán tudott aludni. Már tegnap is nehezen ment de most még ennél is több gondolat ostromolta. Így észrevétlen ki surrant a csillagos ég fénye alá.
YOU ARE READING
A Pokol Urai
AdventureSeries: Part 1 Wedlia...ahol a modern és az ódon dolgok találkoznak. Fegyverrel lövdöznek de a patak parton mosnak ruhát. Ebben a világban él Endi Morgan ahol motorral akarnak egyesek világ uralomra törni. ,, - Mit művelsz? - suttogta a lány fü...