S117

1.1K 98 4
                                    

Ting!

Jihyo dengan malas mengambil telefonnya. Ini sudah masuk kali keberapa Jimin menghantar chat kepadanya.

Ring! Ring!

Dan sudah kali keberapa Jihyo mengabaikan panggilan Jimin. Serabut dengan Jimin yang tidak henti-henti menelefonnya.

"Ish awak nak apa? Boleh tak give up kalau orang tak angkat? "

Jihyo dengan nada marahnya mengangkat panggilan Jimin.

"Aku ada kat bawah. Turun"

Kata Jimin mendatar sebelum menamatkan panggilan. Jihyo terdiam.

Ring!

Jihyo mengangkat panggilan sekali lagi.

"Pakai baju elok-elok. Aku nak bawa kau keluar"

..

Jihyo memandang sepi Jimin yang sedang memandu kereta. Mereka diam sepanjang perjalanan menuju ke destinasi mereka.

"Boleh tak bagi tahu nak pergi mana? Awak nak culik saya ke?"

Soal Jihyo apabila merasakan keadaan memang sunyi tanpa radio menemani.

"Haah nak culik kau. Nak jual kau dekat Thai"

Jihyo memandang Jimin dengan tidak percaya. Jimin dengan hanya riak selambanya.

"Arghhh saya nak balik, nak balik. Awak hantar saya balik"

Jihyo membuat perangai di dalam kereta Jimin.

"Baik kau diam sebelum aku betul-betul jual dekat Thai. Bergegar kereta aku. Kau tu bukannya kurus kecil. Duduk diam sudahla"

Jelas, Jimin memarahi Jihyo. Riak wajah Jimin bersahaja tetapi anak matanya menikam dalam anak mata Jihyo.

..

Navillera's Boutique

Jimin memberhentikan kereta di hadapan sebuah butik terkenal. Jimin menyuruh Jihyo keluar dari kereta.

"Awak nak buat apa kat sini?"

Tanya Jihyo. Tetapi hanya pandangan kosong yang diberikan oleh Jimin sebagai jawapan.

Jihyo yang berada di luar kepanasan mula mengikut langkah Jimin yang sudah memasuki ke dalam butik itu.

"Selamat datang"

Jihyo hanya bow sedikit lalu mengikut belakang Jimin.

"Yah, Jiminie"

"Yah, Jiminie"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pregnant By My Bully | Song Jihyo & Park Jimin [C]Where stories live. Discover now